Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en vond het zoooooo oneerlijk misleidend dat bij het losse gelijk de prijs per kilo stond en bij het voorverpakte niet. "Dat KAN toch niet? Bij de losse staat prijs/kilo, en de verpakte net hetzelfde, maar pas als je de kleine cijfertjes eronder leest zie je dat die prijs/kilo veel hoger is. Dat is bewust misleiden en geld uit je zakken slaan".
ik word er ook altijd blij van gelijkgestemde mensen te ontmoeten of mensen die met iets bezig zijn of zoiets. Dus als je dat wilt zou ik er gewoon voor gaan en mocht je er ooit wat mee gaan doen mooi en anders is het een leuke ervaring.
maar ook hoefsmid (niet warm maar wel koud alles) en ben ik officieel trainer in het freestyle systeem. Oja ook nog paardencoaching, was echt super interessant, via eagala, zo'n gave club.
qua geld dan.
Kreeg op school en ook als secretaris van onze ruiterclub heel vaak complimenten over mijn schrijfstijl. Ik ben er zonder het zelf te beseffen blijkbaar redelijk goed in om (soms gevoelige) dingen op een fijne manier op papier te verwoorden. Het is dat er met journalistiek geen brood te verdienen viel, anders had ik die studie misschien gedaan.
en dat je met enkel bepaalde modules volgen niet bijster ver geraakt. poes schreef:Het derde is dat ik dat ook nog eens liefst op zelfstandige basis wil gaan doen, en voor minder dan 1200 (en liefst 1500) per dag kom ik niet buiten, nog te indexeren.
poes schreef:Gefeliciteerd met je cursus! Wat balen van je job en hopelijk vind je snel iets.
En ja dat is de ambitie. Ik schat dat ik nog wel 10 jaar nodig heb voor ik dat niveau heb, als ik het haal natuurlijk en het tegen dan nog wil. Maar het kan en dus wil ik het wel proberen.
Voorlopig werk in dienstverband en dat gaat voor heel andere bedragen uiteraard. Als ik zelfstandige word, ga ik dat niet doen voor klein geld om het simpel te zeggen.
want het is wel iets heel anders dan veilig voor een baas werken. Ik heb enorm veel respect voor mensen die het durven en kunnen!poes schreef:Gefeliciteerd met je cursus! Wat balen van je job en hopelijk vind je snel iets.
En ja dat is de ambitie. Ik schat dat ik nog wel 10 jaar nodig heb voor ik dat niveau heb, als ik het haal natuurlijk en het tegen dan nog wil. Maar het kan en dus wil ik het wel proberen.
Voorlopig werk in dienstverband en dat gaat voor heel andere bedragen uiteraard. Als ik zelfstandige word, ga ik dat niet doen voor klein geld om het simpel te zeggen.