De rest wordt nog gestuct

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Mooi rustig, Banyu! Ik zou er persoonlijk nog een vrolijk kleurtje aan toevoegen of wat spelen met contrast; donkerdere salontafel bijvoorbeeld. En inderdaad wat leuks aan de muur. En plantjes!
Dat wordt een flinke ruimte, Vaxa! Ik heb hier nul verstand van maar ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken.
Gitta, van harte gefeliciteerd! Niet met een oudroze fluffy wc-bril of zo'n onhandige kraan waarbij je óf heet, óf koud water hebt, hè?Grapje. Ziet er mooi licht uit met die grote ramen. Dat gaat vast heel mooi worden! Moet er verder veel geklust worden?
Ik heb mijn eigen woning nog totaal niet op orde; het is nog heel kaal en sfeerloos, maar ik vind het lastig om het gezellig te maken. Ik heb niet zoveel gevoel voor inrichting en als ik in een winkel sta en iets leuks zie, dan kan ik me moeilijk voorstellen hoe het in huis staat. En dus koop ik het dan maar nietGebrek aan auto helpt ook niet mee. Dit weekend komt er een vriendin met mijn meubels schuiven en gaan we samen wat inkopen doen. Superlief! Dit topic is ook wel inspirerend, jullie verzinnen echt leuke dingen