Ik had even hoop, maar die is nu weer pleite
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmine schreef:Een bod zonder datum zou ik nooit plaatsen. Begrijpelijk dat je ze niet onder druk wil zetten, maar je hebt altijd mensen die je dan eindeloos aan het lijntje zullen houden (kijk maar naar de situatie van Prairy). Een week geldigheid is bijvoorbeeld al meer dan ruim voldoende. Zo weet je zelf ook waar je aan toe bent en wanneer je feedback kan verwachten. En als ze er echt vanaf willen, kunnen ze op een paar dagen echt wel beslissen of ze het bod willen aanvaarden of niet.
het zal een goede twee maanden zijn geweest. Vergeleken met jullie huidige aankoop proces is dat niets, maar voor mijn gevoel duurde het een eeuwigheid!
Spannend nog even dus!

Echt bizar de makelaar wist ook niet wat hem overkwam. Heel leuk huis. We mogen nu een blind bod doen... Vind het heel lastig. Huis is echt heel mooi maar we willen niet boven de vraagprijs bieden en we denken daardoor weinig kans te maken met zoveel interesse.

kohtje schreef:Kleine opdate , ik zit er in . Kachel en de rest van de meubels moeten er nog in maar ik slaap er wel. Het was alle moeite waard . [ [url=m/W5ID1v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jXiQSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prairy schreef:Had je geen financiering opgenomen dan? Geen/weinig hypotheek nodig?