Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:52

Ik ben ook kleurrijk :P , zo smetteloos is niks voor mij.. Vandaag al rondje kringloop gedaan , moeder moest oude stoelen hebben (zwaar stevige eiken , minimaal 20 jaar oud en zonder gekke zitting). Heb een leuk kastje gezien pff , en de prijs is gewoon eng weinig . Maar is dan gelijk weer een donkere kast -O-

Oh tof :D , wit wit en meer wit dus XD

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:04

Kun je hem niet verven Rebecca? Of beplakken met plakplastic? Kun je superleuke dingen mee maken, als je een heel klein beetje handig bent.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:07

Die zware krengen hebben mijn ouders net naar de stort gedaan, ellendelingen :')

We hebben hoogglans witte kasteeltjes, een hoogglans wit blad met een RvS rand, heel regering wit maar wel echt iets voor ons. Ben zo benieuwd als hij straks staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:11

Britt ik ben echt niet handig :') , 2 linkerhanden en van dat plastic is zo lastig te plakken , dan zit ik weer met geduld. Ga morgen weer kijken , ben wel verliefd :P

Ja ze zijn ellendig maar ze gaan jaren mee :j , met van die mooie glaasjes erin . Maar nee deze heeft geen glaasjes erin uh glazen.

Ben benieuwd Anouk!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:17

Hoogglans wit blad klinkt wel apart, ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien! In onze bijkeuken hebben we ook hoogglans wit laten zetten, maar dan met volledig RVS blad. Dat vond ik ook wel praktisch met bijvoorbeeld ovenschalen etc, die kun je daar gewoon direct op zetten.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 10:15

Wij hebben nu een hoogglans witte keuken, maar dat moet wel echt je ding zijn hoor, over een paar jaar als we beneden gaan aanpakken gaat ie er ook met gang uit :=
hier zat ie al in het huis toen we het kochten,we hebben nu twer bovenkastjes met een eiken front (lang leve ikea op het afhangen na) om het wat te breken

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 10:24

Wij hadden al hoogglans wit in ons appartement, en zijn er helemaal gek van := hihi

Blad is ook nog eventjes afwachten tis wel erg wit, maar dat kun je gelukkig met accessoires nog heel leuk maken. We zijn wel van het strakke!

Ik heb gisteren mijn bankstel op marktplaats gegooid, en man man wat een reactie krijg ik toch op die bank :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:52

Ik vind strak wel mooi... als er natuurlijke materialen zijn gebruikt :j ... strak en hoogglans vind ik alleen bij een ander mooi
Wij gaan straks voor strak, greeploos en natuurlijke materialen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 02:42

Wat voor bank is het anouk?

Ik heb poging tot berging opruimen gedaan , inpandig maar word er gewoon verdrietig van zo'n zooi :') . Vorige bewoner had duidelijk van alles op gehangen aan de muren , maar ik kon de wasmachine niet meer bereiken dus even vuilniszakken gepakt. 5 volle zakken verder , afvoeren kan niet met de fiets dus waar geen verf in zit kan de diftar in. De rest verder stapelen , pff moedeloos word ik ervan . Maar probeer het te verkopen voor de volgende huurder , zo ook plinten halen en kijken voor goedkope vloer in dat berghok. .ligt nu niks , ja verf over de vloer en kranten erop geplakt oops

Volgende week lekker ikea leegshoppen maar dan lowbudget ^^

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 08:10

Probeer even iemand te regelen die met je naar de stort kan om iig even ruimte te creƫren rebecca. Niets vervelender dan een berging waarin je je kont niet kunt keren. Wij ruimen de berging ook1x pj op. Hij is vol (3 kasten, een vriezer en 2 fietsen ) maar we zorgen dat we er altijd in kunnen blijven lopen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 08:55

Ja ik zal vader strikken , kon eerst de deur niet echt open krijgen :') . Daarna nog de wasmachine zien te bereiken ,dus midden in de nacht maar leegehaald .

Ben zo moe nu van de korte nacht

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:10

Ik herken dat volle gevoel wel, alleen mijn appartement was gewoon klein :') mijn halve zooi lag opgeslagen bij mijn ouders omdat ik geen berging had hihi.

Idd Rebecca probeer iemand te regelen die eventjes mee kan. Een opgeruimde berging is een stuk fijner. Wij zitten nu tijdelijk bij mijn ouders omdat we volgende week moette verhuizen vind het verschrikkelijk al de zooi om me heen maar tis even niet anders := gelukkig konden we bij mijn ouders terecht.

Deze bank was het, hij is nu verkocht :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:37

Anouk wat was ie leuk!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:11

Hahaha dat dachten dus meer mensen, ik heb dat ding nu twee keer op marktplaats gehad en er was een ware run op die bank man :')

Nog voor dat iemand wist of er een bod was gedaan op de bank boden ze al meer als de vraagprijs :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:19

Ook fijn :j :+ , zag laatst een filmpje moet ik spontaan aan denken _O- . Nieuwe lidl open ergens en allemaal mensen met winkelwagens sjeezen die winkel in _O-

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:22

Gekkigheid :') :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:36

_O-

Hmm heb gister aan broer voor zijn nieuwe huisje een vloerkleed van de action cadeau gedaan , 20 hele euro's en is prima ding :~ . Alleen te groot voor mij , dus ik heb geloerd en denk dat ik de kleine ikea hampen neem , die is 80 bij 80 meer dan groot genoeg :) .

Alleen nu de salontafel , een plankje eronder is wel zo leuk. Nu krijg ik van ouders 35 euro , een servies komt er sowieso en dan houd ik wel 15 over ervan. Nu vond ik deze zo leuk :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/80282152

Zo duur alleen voor mij , maar min 15 euro is hij onder mijn max van 50

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60210806/

Deze oogt goedkoop , en de plank is niet makkelijk voor spulletjes

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10198411/

Of gewoon de lack op wieltjes , oogt ook wat goedkoop

Lastig := , kleedje eronder is maar 9 euro. Dan zit ik met de meeste onder mijn budget en bij die ene leuke net erboven :$ , ook nog paar kussens voor op de bank die erbij passen ipv mijn gele fluor _O-

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:40

Nou veel opslagruimte is ook niet handig hoor ;)
Overal staat wat..
Ooit zal er vast wel een soort van systeem in zitten _O-

En het gevaar van Ikea: veel lage prijsjes maken aan het eind meestal toch een flinke rekening.
Nu ben ik zelf wel zo dat ik niet het goedkoopste pak omdat ik er wel een paar jaar plezier van wil hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:42

Klopt :j , ik heb een lack hier staan en die komt uit een studentenhuis etc (ik heb hem van de weggeefhoek) en nu is hij hooguit 3 jaar en zit overal met spijkers vast en schroeven :') . Mooi voor de schoenen!

Daarom vind ik de wat duurdere ook leuk , ziet er gelijk ook stevigere uit

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:46

Ik vind de bovenste het mooiste, als je die zelf ook t mooiste vind zou ik gewoon toch ff doorsparen nog :j

Wij hebben deze 3 jaar terug echt voor een spotprijsje kunnen kopen. Hij was eigenlijk 350,- maar omdat er 'beschadigingen' opzaten mocht hij voor 75,- mee en ze kwamen m ook nog gratis bezorgen :') de beschadigingen kon ik er op 1 na allemaal gewoon afpoetsen :+
Afbeelding

Hij is alleen eigenlijk te groot voor ons huisje, maar we vinden hem allebei nog steeds zo leuk dat we daar maar doorheen kijken :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:53

Wat een onwijs gave tafel!! <3 En een groot voordeel is de ronde vorm, waardoor je er toch wat makkelijker omheen loopt :D

Rebecca, heb je al voor een tweedehands op MP gekeken? Daar heb je best vaak IKEA meubels staan.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:01

Bij leen bakker stond maandag ook een leuke ronde voor niet al teveel geld, hij staat alleen niet meer op de site.

Voordeel van de mijne is idd dat ik me er nooit aan stoot :)) die ellips vorm zie je verder ook nergens, hij blijft leuk haha. Tv meubel er achter is van Jysk, daar moet nog es wat anders komen, maar dat komt pas als we een groter huis hebben :j

We hebben sowieso vrj robuus meubilair in huis en ondanks dat t niet groot is, oogt t niet vol :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:06

Wauw die is gaaf joh <3 , ergonomisch ook :j

Ik zal even kijken kentaro! , vanmiddag nog rondje kringloop als ik me lekker voel. Wat hoofdpijn en oorpijn , gewoon die verkouden trekjes erg irritant al paar dagen hoofdpijn.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:07

Leen Bakker en Jysk hebben inderdaad vaak leuke dingen in de aanbieding! Laatst was het bij Jysk weer BTW vrij weekend.

Las laatst in een magazine dat jij het helemaal goed doet :D Juist in een kleine ruimte, grote spullen gebruiken voor een rustiger effect :j

Rebecca, beterschap! Een ramp zo'n verkoudheid....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:11