Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Vjestagirl schreef:Heb ik weer hoor....
Een kikker heeft een van mijn goudvissen te pakken. Hij probeert m niet op te eten oid, hij is gewoon... geil. Schijnt vaker voor te komen. Ik wil dattie loslaat, maar ik durf hem niet aan te raken.
![]()
![]()
Vwb de overkapping, ik zou de vloer wel net iets lager als je deur maken. Mocht het dan een keer echt hard regenen, dan loopt het niet gelijk naar binnen.
LaPluche schreef:Vieze kikker!! Sneu werk ook. Gewoon eraf halen. Als dat zou lukken...
De rest van de tuin gaat aflopend naar het eind, en de regen van het afdak gaat via de regenpijp weg. Dus daar maak ik me geen zorgen over.
Heb bij de Action een Seed Shaker gehaald voor in mijn voortuin. Mensen die dit al eens gebruikt hebben?
Vjestagirl schreef:Heb ik weer hoor....
Een kikker heeft een van mijn goudvissen te pakken. Hij probeert m niet op te eten oid, hij is gewoon... geil. Schijnt vaker voor te komen. Ik wil dattie loslaat, maar ik durf hem niet aan te raken.
Vjestagirl schreef:Update door mijn vriend (die uit zijn werk is gekomen om de vis te bevrijden):
Kermit de K. is inmiddels gearresteerd en is overgeplaatst naar de Vijver van Bewaring te Breda. De K. wordt er van verdacht de minderjarige Dora seksueel te hebben misbruikt. Zijn strafzaak zal op korte termijn plaatsvinden. Advocaat Pad beweert echter dat zijn cliënt in de war is en daarom minder toerekeningsvatbaar is. Recent is een andere driftkikker veroordeeld tot 23 jaar cel na een soortgelijk delict. De verwachting is dat het OM voor de hoogst mogelijke strafeis gaat. Minister van Viszaken Hans Hengel spreekt nu al van een overwinning voor de rechtstaat.
Met het slachtoffer gaat het naar omstandigheden goed maar wenst niet met de pers te spreken.
[ [url=m/J8lvlB.jpg]Afbeelding[/url] ]