Of mijn pa heeft op de verhuisdoos gezet:
ZWAAR

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik heb daar ook inderdaad last van
Of mijn pa heeft op de verhuisdoos gezet:
ZWAAR
Roos_s schreef:En qua meterkast die zit in een kastje naast onze bank. Staat extra luchtverfrisser voor als de hond weer vieze scheet laatgaat dus wel vaak open
rowo schreef:Het huis valt nog niet meteen af. We gaan nog met de aannemer om tafel om te gaan strepen en wat te onderhandelen uiteraard. Mijn pa heeft ook een aannemers bedrijf, maar dan in de weg- en waterbouw. Aanleveren van materialen kan hij natuurlijk ook voor een groot deel. Domme dingen als bijv. dixies of afvalcontainers kosten zo al honderden euro's. Maar goed, het was dus een tegenvaller
@ Stybba: volgens mij snap ik je niet helemaal? Huur jij tijdelijk nu dan, of via de woningbouw?
Stybba schreef:Jammer rowo... Wat zijn de plannen nu?Roos_s schreef:En qua meterkast die zit in een kastje naast onze bank. Staat extra luchtverfrisser voor als de hond weer vieze scheet laatgaat dus wel vaak open
Ben blij dat onze katten niet echt stinken... Alleen een luchtverfrisser op de WC hier
Onze meterkast staat in de gang en buiten alle metertjes en stoppen etc. zit er niks in. die jassen (hij had er ook nog een zomerjas van zichzelf opgehangen) heb ik al lang in de kleren kast gehangen
Iets vreemds trouwens: blijkbaar is ons appartement (wat we nu huren, is een koopwoning) weer uit de verkoop gehaald?Is niet meer terug te vinden op internet, ook niet bij de makelaar. Het stond pas sinds 31 januari weer te koop en ons huurcontract is maar voor max 2 jaar. Misschien wachten ze tot de huizenmarkt weer aantrekt als ze met de huur de hypotheek er toch uit hebben of is de regelgeving veranderd wat betreft huur van een koopwoning? (had laatst iets op de radio gehoord over het aanpassen van de regelgeving rondom de leegstandswet wat betreft de maximale duur van de verhuur) Wij hebben er in ieder geval niks van gehoord, maar aan de andere kant hebben we ook van hun geen melding gehad dat het huis weer in de verkoop stond. Geen idee wat ik ervan moet denken eigenlijk
Stybba schreef:rowo schreef:Het huis valt nog niet meteen af. We gaan nog met de aannemer om tafel om te gaan strepen en wat te onderhandelen uiteraard. Mijn pa heeft ook een aannemers bedrijf, maar dan in de weg- en waterbouw. Aanleveren van materialen kan hij natuurlijk ook voor een groot deel. Domme dingen als bijv. dixies of afvalcontainers kosten zo al honderden euro's. Maar goed, het was dus een tegenvaller
@ Stybba: volgens mij snap ik je niet helemaal? Huur jij tijdelijk nu dan, of via de woningbouw?
Met zo'n pa kan je inderdaad wat kosten besparen, maar niet genoeg als het dubbel zo duur uitkomt als verwacht denk ik. Hopelijk gaat het met de onderhandelingen goed![]()
Nog iets gehoord van je baas over dat huis wat uit de verkoop gehaald was? Hij zou het bij de eigenaren na vragen toch, of heb ik er overheen gelezen?
Ik huur tijdelijk