Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OneLiner schreef:Bielsje schreef:Heeft de makelaar aangegeven hoe het op dit moment gaat met aanvragen? Maw, zijn jullie een uitzondering of is dat vrij normaal nu?
Volgens hem niet raar omdat hij pas sinds vrijdagavond online staat, maar ik had wel aanvragen verwacht na het weekend.
Narya schreef:Behalve dat maar 1% van de markt tegenwoordig binnen het gemiddelde budget van een eenpersoonshuishouden hier ligt
OneLiner schreef:Wij hebben helaas nog geen bezichtigingsaanvragen
Bielsje schreef:Narya schreef:Behalve dat maar 1% van de markt tegenwoordig binnen het gemiddelde budget van een eenpersoonshuishouden hier ligt
Heb je gelijk in! Maar ik gok zomaar dat dat in dit geval meevalt als je net begonnen bent en al 2 kanshebbers hebt (gehad)... Maar ik ben wel van wishful thinking geloof ik
fohadie schreef:Dit is geen woning. Althans, niet bewoonbaar. Ik fiets daar regelmatig langs.
Ik dacht dat het om een woning ging waar niet veel aan gedaan moest worden. Geen klushuis. Verkeerd gelezen, sorry.
XJurdy, en je hebt je huis dit jaar gekocht? Of ook een klus woning?
Myrsky schreef:Bielsje schreef:Heb je gelijk in! Maar ik gok zomaar dat dat in dit geval meevalt als je net begonnen bent en al 2 kanshebbers hebt (gehad)... Maar ik ben wel van wishful thinking geloof ik
Ik hoop dat jij gelijk hebt Bielsje, en ik niet net enorm geluk heb gehad met wat er nu online kwam. En de komende 6 maand niks meer zie ofzo
OneLiner schreef:Daar hebben jullie wel gelijk in, je huis gaat er vaak niet beter uitzien als er huurders in zitten. Die hebben er ook geen belang bij als het wordt verkocht natuurlijk.
@spaansepony: we zitten in de buurt van Rotterdam dus wel een beetje in de randstad.
Woning staat 2 dagen te koop en heb nog niets gehoord van de makelaar.