Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:35

Je kan er altijd een schaap overheen hangen! :P Dan zie je het minder, maar ze zitten (en wiebelen) zo lekker. :))

Zolang het licht laminaat is komt het vast wel goed, dan wordt je ruimte in ieder geval niet kleiner!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:39

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:40

Hmm.. :(:)

Groot tapijt eroverheen? :P

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:41

Hahaha heb wel een tapijt, maar das niet groot genoeg voor die hele kamer.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:44

Wat voor stoelen zijn dat die jer er bij wil seline?

Ik Vind t altijd wel leuk verschillende stoelen. Maar dan wel de zelfde kleur

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:55

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:04

Oe die zijn leuk! Staat denk ik wel heel leuk bij die je al hebt!

Anouk is best mooie vloer toch? Jammer dat je um nog niet kunt vervangen. Moet er verder nog veel gebeuren?

Wat is een mooie kleur bij antraciet? Wij hebben de trap die kleur geverfd maar de trapleuning moet nog een leuke kleur.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:05

Vloer ansich is best mooi :j alleen de kleur past totaal niet bij het interieur dat we willen..

Er moet een nieuwe badkamer, nieuwe keuken en boven moeten nieuwe vloeren erin omdat er nu 3 verschillende vloeren liggen :=

Ik zou wit zeggen bij antraciet :P

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:43

Ik ga ook voor 4 verschillende stoelen, maar ik wil wel enkel Eames stoelen en heb er geen totaal afwijkende bij. Ik krijg een DSR, DSW, DAW en een DAR stoel en dan spaar ik even door om er later twee RAR bij te kopen voor boven die naar beneden kunnen als ik extra eters heb.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 07:58

Hallo. Ik kom even binnenvallen. Wij hebben onlangs een oud huis gekocht die nu volledig verbouwt wordt. Natuurlijk ik als vrouw ben in van de inrichting. Mijn voorkeur gaat naar een wit meubel met een houten blad met wat structuur erin. Voorbeeldje de meubels van Rivièra maison. Helaas zijn deze niet te betalen. Verder kan ik alleen tafels vinden met een glad blad of is het structuur nagemaakt rn voelt het nog erg plastic aan. Wie heeft de tip waar ze dit soort meubels verkopen die iets voordeliger zijn dan de Rivièra maison.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:10

Ik heb steigerhouten planken op tafels en stoelen,en witte houten ombouw zegmaar. Beetje die stijl. Ik heb mijn meubels van een plaatselijke meubelmaker,die verdient bij zegmaar. Die koopt meubels op en verbouwt ze en knapt ze op. Misschien zit er zo iemand bij je in de buurt?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:22

2Morrow, heb je marktplaats als eens afgestruind? Als je als zoek opdracht Riviera Maison in typt krijg je al veel van dat soort bedrijven in je zoek resultaten !

Wij hebben gisteren de apparatuur voor de badkamer uitgezocht, WC's inbouwapparatuur voor de Douche, we krijgen de douchekoppen en mengkraan in de muren :) en de douche deur.

Wel een stuk duurder als gewoon bij de praxis maar blijkbaar is het spul bij de praxis en andere bouwmarkten van slechtere kwaliteit? We hebben het nu alsnog voor inkoopprijzen maar toch nog een stuk duurder. We hebben in ons appartement zowat ieder 1,5 jaar een nieuw slang en sproeikop moeten kopen omdat ze overleden dus nu maar besloten er wat meer geld voor uit te geven.

We hebben ook nog een wijziging in de keuken doorgebracht. Er komt een kleine koelkast in voor de dagelijkse boodschappen zodat we wat meer werkruimte krijgen. En in de 'kelder' krijgen we een kleine koelkast erbij met een grote vrieskist :)

Vandaag de dag van onze bankgarantie, als de vanmiddag gesteld is kunnen we de contracten voor electra en dergelijke om gaan zetten *\o/*

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:53

Afbeelding

Wij hebben vandaag een nieuw tuinset uitgezocht :D leuk shoppen in de uitverkoop bij van cranenbroek!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 19:15

Wat een leuk topic! Ik lees al even mee en kom nu toch maar meekletsen.

Vriendlief en ik hebben nu een maand de sleutel van ons huis en zitten volop in de verbouwing! Zijn lekker op weg en hopen met een maand over te kunnen.

voor:

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens/nu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er is dus al een hoop gebeurd maar er moet ook nog een boel worden gedaan! Qua inrichting hou ik vooral van Scandinavisch. <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 19:24

Wauw, jullie zijn niet bang voor een projectje zie ik! Wat een uitdaging :D maar wel dé kans om het helemaal je eigen droomhuisje te maken, succes!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 19:32

We waren eigenlijk op zoek naar een huis dat helemaal woon-klaar was :'). Dat liep toch een beeeeeeeetje anders! Zal wel eens vaker foto's plaatsen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:11

Haha bij ons hetzelfde we worden iets wat kant en klaar was en hebben een huis gekocht waar min of meer als aan gedaan moet worden. Klussen jullie enkel in t weekend?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:46

Ja, op zaterdag zijn we er vaak met vier of vijf man tegelijk aan de klus (VL en ik, beide vaders en een heule handige zwager). Dan maken we de meeste meters! Doordeweeks zijn we gebonden aan de avonden. Doen dan wel wat kleine klusjes maar willen dan ook niet teveel herrie maken.

Heb wel eens gedacht 'Waar zijn we in godsnaam aan begonnen?' maar nu we vooral opbouwen vind ik het oprecht leuk om te doen :D.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:33

Ik en mm ouders hebben de eerste week vrij om zo snel mogelijk zo ver mogelijk te komen en daarna wordt t bij ons ook weekend werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:24

Hmm ooit ben ik hier weleens langsgewipt :)

Nu heb ik eindelijkkk weer eens wat centen over , is voor mij een flinke 1 :P . Nu wil ik wat shoppen bij ikea en alles weer anders , salontafel is mislukt geverfd lol . De bank heeft naast hem een rommelhoek van de poes en voor de kachel staat een plaat omdat de kachel erachter niet toonbaar is. Naast of voor de plaat op de hoek (hij is te kort := ) staat mijn rode stoel nu :) . Daarnaast een rood kastje en in de verre hoek poepbak 1 van de kat , die hoek wil ik mijn inklapbare tafel heen hebben. Dressoir staat tv op maar is to big , heb al een nieuw tv meubel maar die wil niet in mekaar gezet worden :') . Dressoir gaat omdraaien en creert een hoekje , in het hoekje wil ik een ikea kast met vakjes om wat rommel in te kunnen doen. 1 deur van dressoir open en daar kattenbak in verstoppen , en kattenbak 2 naast de bank maar die is nogal open en bloot misschien vies. De krabpaal blijft staan , is de enige veilige haven van poes 2 .

De salontafel of weg of een vloerkleed onder maar hij is to much , to big en te log en te ruig.

Afbeelding

Jullie hebben totaal geen plaatje erbij vermoed ik :') , maar ik ben creatief soms :')

Zwart is de bank , dan door naar rood daar is rommelhoek van poes . Naar lichtgroen toe dat is mijn fauteuil , lichtroze de kattenbak dan blauw is kastje . Daarnaast staat een stoel en dan direct daarnaast het dressoir met de tv , in bruin is mijn tafel en felroze is bak nummer 2 om te poepen. En turtle groen is de krabpaal en dat geval in het midden kan alleen maar de salontafel zijn.

Voel me echt flink onhappy momenteel dus even wat verandering om me weer even goed te voelen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 08:15

Weet je al welke meubels je wil gaan kopen en welke kleuren etc?
Anders kun je eens proberen om een moodboard te maken. De ruimte is niet heel groot, dus ik zou vooral gebruik maken van rustige kleuren en dan spelen met accessoires om kleur toe te voegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:07

Ben al aan het schuiven en uitmesten geslagen , alles wat neergezet zoals het ook moet :P . Heb een bonte verzameling meubels dus op kleur is onmogelijk := . De krabpaal is beige , de bank antraciet , de ene kattenbak groen en de andere roze. Dressoir is hout kleur , de lack is donker maar dit is een model uit de gang en die hoort als schoenenlack te dienen . En de tv kast momenteel is rood _O- , maar dat is fauteuil ook . Aan de muur hangen tegenwoordig een klok , en canvassen van neefjes. Aan de andere kant heb ik een kaarten hanger met kaarten :) , wat op dressoir staat moet of anders maar dit is druk en past bij me. Kleed hangt eraan omdat het echt lelijk eruit ziet eronder en dit staat prima !

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... bccf7d0af8

Vanaf de deur , bank en poes haar hangplek op de poef en haar poepbak staat ernaast je ziet alleen het matje ervoor :) Poes haar hangmat en doos , voerbak alle gemakken voorzien :) . Ligt over de bank en vensterbank of ertussen een houten plaat over een flinke bende , is een tv kastje wat eronder ligt maar die wil niet in elkaar en staat nog meer onder. Kleed en dan die plaat , maar die plaat is ingeburgerd als vensterbank , ik zit geregeld op de poef met laptop naar de konijnen te kijken die buiten staan :) . Ligt nu een puzzel die moet in een lijst , en een fotohouder met kaarten net als aan de muur _O- . Lampje erbij anders is het zo donker!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 14ed9fd7a5

Daarnaast mijn fauteuil , die kan je aan de tafel draaien of voor bezoek even omdraaien houdt de plaat ook tegen namelijk :) .Stoel die er staat wil ik nog vervangen , de tafel kan ik nog uittrekken voor meer ruimte. Test Lack staat er , waterbak eronder. Tv op het gekke kastje , en het begin van dressoir dan zie je het kleed ook gelijk :)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... e3c07260ad

Boven de tv , kunst van neefjes en mijn poes Muis en ik (van mijn oude username takkie_muis)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 3143fe9083
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 68546f5da2

Op het volle dressoir ook weer een lamp , veel spul van oude salontafel dat ik niet kwijt kan ^) . in de hoek een extra stoel voor als poes stout is mag ze de hoek in , ook staat er de 2de kattenbak onder. Hier wil ik nog een extra kast

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... edb3f1ffef

Ernaast een deur een krabpaal nog een deur en de kattenpoep prullenbak :)

Vloerkleed moet komen , een lack . Iets van een kast in de poepbak hoek , als ik die bak verplaats gaat poes 2 helaas gewoon random kakken :roll: . Tv meubel moet in elkaar , geloof dat ik er bijna ben :))

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:14

Rebecca, niet om je te ontmoedigen, maar als je nu eindelijk eens wat geld hebt zou ik dat lekker op je spaarrekening zetten! Krijg uit andere topics dat je het vaak niet ruim hebt, de maand vaak veeel langer is dan je geld en dan is het natuurlijk heeeel verleidelijk om eens wat leuks te kunnen kopen. Maar ik zou daar toch echt even mee wachten, tenzij je inkomen/spaarpot echt voor een langere periode groter is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:33

Ik heb een budgetje in mijn hoofd , een vloerkleedje is duurste vermoed ik (al hoeft hij echt niet groot , iets van 80 cm is vast al groot genoeg , lack tafel is 45 bij 45 als ik me niet vergis) . De lack krijg ik van mijn ouders , samen met een nieuw servies .

Er gaat zeker iets naar mijn spaar :j , daar is het genoeg voor. Maar dit is puur even mijn huis wat afmaken , ik voel me niet echt thuis en ongelukkig momenteel hier. Probeer het beste wat ervan te maken maar grr verhuizen staat hoog op de lijst , heb niks in dit dorp wat me tegenhoud terug te gaan naar mijn ouderlijk dorp. Daarnaast flink tocht gehalte , een uitgeleefd gehalte .. Enige waar ik nog geld in stop is de inrichting , maar verder ook niet.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:39

Kleurrijke kamer Rebecca !
Zolang je je budget goed jn de gaten houdt lekker je plekje van maken en desnoods een rondje kringloop? Staan soms ook hele leuke dingen :j

Wij hebben net de keuken besteld :D hoogglans wit met nog meer hoogglans wit *\%/*