Dan zie je het minder, maar ze zitten (en wiebelen) zo lekker.
Zolang het licht laminaat is komt het vast wel goed, dan wordt je ruimte in ieder geval niet kleiner!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan zie je het minder, maar ze zitten (en wiebelen) zo lekker.

en de douche deur. 

maar wel dé kans om het helemaal je eigen droomhuisje te maken, succes!
. Dat liep toch een beeeeeeeetje anders! Zal wel eens vaker foto's plaatsen.
. 
. Nu wil ik wat shoppen bij ikea en alles weer anders , salontafel is mislukt geverfd lol . De bank heeft naast hem een rommelhoek van de poes en voor de kachel staat een plaat omdat de kachel erachter niet toonbaar is. Naast of voor de plaat op de hoek (hij is te kort
) staat mijn rode stoel nu
. Daarnaast een rood kastje en in de verre hoek poepbak 1 van de kat , die hoek wil ik mijn inklapbare tafel heen hebben. Dressoir staat tv op maar is to big , heb al een nieuw tv meubel maar die wil niet in mekaar gezet worden
. Dressoir gaat omdraaien en creert een hoekje , in het hoekje wil ik een ikea kast met vakjes om wat rommel in te kunnen doen. 1 deur van dressoir open en daar kattenbak in verstoppen , en kattenbak 2 naast de bank maar die is nogal open en bloot misschien vies. De krabpaal blijft staan , is de enige veilige haven van poes 2 . 
, maar ik ben creatief soms 
. Heb een bonte verzameling meubels dus op kleur is onmogelijk
. De krabpaal is beige , de bank antraciet , de ene kattenbak groen en de andere roze. Dressoir is hout kleur , de lack is donker maar dit is een model uit de gang en die hoort als schoenenlack te dienen . En de tv kast momenteel is rood
, maar dat is fauteuil ook . Aan de muur hangen tegenwoordig een klok , en canvassen van neefjes. Aan de andere kant heb ik een kaarten hanger met kaarten
, wat op dressoir staat moet of anders maar dit is druk en past bij me. Kleed hangt eraan omdat het echt lelijk eruit ziet eronder en dit staat prima !
Poes haar hangmat en doos , voerbak alle gemakken voorzien
. Ligt over de bank en vensterbank of ertussen een houten plaat over een flinke bende , is een tv kastje wat eronder ligt maar die wil niet in elkaar en staat nog meer onder. Kleed en dan die plaat , maar die plaat is ingeburgerd als vensterbank , ik zit geregeld op de poef met laptop naar de konijnen te kijken die buiten staan
. Ligt nu een puzzel die moet in een lijst , en een fotohouder met kaarten net als aan de muur
. Lampje erbij anders is het zo donker!
.Stoel die er staat wil ik nog vervangen , de tafel kan ik nog uittrekken voor meer ruimte. Test Lack staat er , waterbak eronder. Tv op het gekke kastje , en het begin van dressoir dan zie je het kleed ook gelijk 
. in de hoek een extra stoel voor als poes stout is mag ze de hoek in , ook staat er de 2de kattenbak onder. Hier wil ik nog een extra kast 
. Tv meubel moet in elkaar , geloof dat ik er bijna ben
, daar is het genoeg voor. Maar dit is puur even mijn huis wat afmaken , ik voel me niet echt thuis en ongelukkig momenteel hier. Probeer het beste wat ervan te maken maar grr verhuizen staat hoog op de lijst , heb niks in dit dorp wat me tegenhoud terug te gaan naar mijn ouderlijk dorp. Daarnaast flink tocht gehalte , een uitgeleefd gehalte .. Enige waar ik nog geld in stop is de inrichting , maar verder ook niet. 
hoogglans wit met nog meer hoogglans wit