Ik hou van winkelen
Maar mag nu niet meer zoveel winkelen als ik deed helaas, maar nu al een tijdje niks gekocht. Morgen op jaarlijks shop tripje met mn moeder en mn zus, naar Dusseldorf
Het is maar 1.15 uur rijden, dus we besparen op het hotel en rijden op en neer zaterdag en zondag
Lease auto met gratis benzine hahaGister mn kerstpakket gehad, dat is ook altijd leuk bezuiningen want het was een goede volle doos!
Met alleen maar eten, geen hebbedingetjes enzo, dus dat is altijd handig. Ben alleen nog een keer naar de supermarkt geweest voor kattenvoer en melk, verder dus niks gekocht deze week
wel veel dingetjes die we nooit zelf zouden kopen.. Pannekoekmeel, erwtensoep, chocomel, jam, appelsap, allemaal dingen die ik normaal zelf maak van verse ingrediënten, maar het zal toch wel voor het grootste deel op gaan
En sinds we woensdag thuis zijn gekomen, hebben we geloof ik niet heel veel gehaald. Denk dat we misschien maar €15,- of €20,- tot nu toe uit hebben gegeven (hadden natuurlijk ook even wat lekkers gehaald omdat we zo lang in de auto moesten zitten en we hebben ook altijd een voorraadje eten en drinken op de hotelkamer als we weg gaan, want het hotel is altijd zo duur
).