Kaitlin, ik zeg niet dat het een lelijke/slechte/wat dan ook lamp is, ik zou niet durven...
Want ik heb hem zelf ook
Knakker
Geplaatst: 19-04-19 13:05
Hanafubuki schreef:
Die in Delden is volgens mij ook vrij slecht onderhouden, vlekken op de muren, keuken zeer slechte staat.. daar komt nog een hoop geld en gok verrassingen bovenop
ja, het is gewoon vies....
Nummus
Geplaatst: 19-04-19 14:40
Ylvy schreef:
Kaitlin, ik zeg niet dat het een lelijke/slechte/wat dan ook lamp is, ik zou niet durven...
Dat huis in Delden Door de troep binnen kan ik nog best heen kijken (hoewel troep... die beelden schijnen nog best wat op te kunnen leveren ). Maar die mega bomen die buiten staan Dat kan een klus worden om die eruit te krijgen. Om over de wortels nog maar te zwijgen
Ja, 1-persoons appartement dus Valt in de praktijk mee denk ik, zo doorzichtig zijn die blokken niet, maar het laat het licht wel goed door. Dat zal wel de reden zijn waarom ze dit zo gedaan hebben?
Froukje
Forever young
Geplaatst: 19-04-19 16:06
Nee dat zie je goed. Die douchewand staat gewoon midden in de woonkamer
Niemand die je ziet als je alleen woont! En je vriend/vriendin/man/vrouw heeft je vast vaker bloot gezien Wat niet weg neemt dat ik die glazen wand er snel uit zou tikken en er een dichte wand weer terug zou plaatsen
Lekker douchen in de woonkamer, aparte constructie... prima als je alleen woont, maar als je een keer bezoek hebt zie je dus gewoon de contouren van iemand als je op de wc zit. Lijkt me erg ongemakkelijk
Wauw dat huis in Delden, heel bijzonder
Independence
Geplaatst: 19-04-19 20:31
Eline1510 schreef:
Dat huis in Delden, google voor de grap eens op zuster Helena, zij woonde daar. Erg bijzonder die vrouw
Ben ik dan weer nieuwsgierig naar waarom het huis nu te koop staat. Gaat ze gewoon verhuizen, zit ze in de bak of in een psychiatrische instelling?