Terug van vakantie waarbij mijn angst voor onweer weer gigantisch op de proef is gesteld
Singapore eerste avond terwijl we op het bekende Marina Sands stonden om van de zonsondergang te genieten:
Dag latwe kwam er een behoorlijk heftige bui over terwijl we in een vrij open foodcourt zaten:
Hierna was ik even bedankt... ze klapten van alle kanten om ons heen in. We wilden nog even naar Gardens by the Bay kijken en daar ging het nog lichtjes door (vond mezelf erg dapper om na een paniekaanval toch nog hierheen te durven gaan )
Daarna in Kuala Lumpur... op de 35e verdieping zitten: sloeg t meerdere keren vlak bij ons in. Peentjes zweten en kop telefoon op maar toch:
Door naar Langkawi en daar was t vooral in de verte
En 1 screenshot vanuit t vliegtuig bij vertrek Langkawi
Hoe gaat het hier met het noodweer en de kans op tornado's? Hier schijnt het een en ander onderweg te zijn, ik ben benieuwd of er wat van komt of dat het zoals altijd een storm in een glas water is.
Niks. Alles gaat alweer langs ons. Wil nou echt wel eens een keer regen…
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-25 20:32
Hier de hele dag wel flinke wind en vanaf een uur of 6 begon de regen. Net, half 9, nog een flinke regenbui, maar nu is het over. Geen onweer geweest hier (west van Utrecht).
heidy_wilco
Geplaatst: 03-09-25 20:33
Wel lelijke (of eigenlijk hele mooie) lucht, met vooral regen. Tornadowaarschuwing is volgens mij ingetrokken.
Hier in Twente gisteravond wel een flinke onweersbui. Ik ben niet bang voor onweer, maar dit was een intens flits-boem-flits-boem. Het sloeg vlak naast onze boerderij (met rieten dak) in het weiland in, dat gaf een beste klap.