Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:35

Waarom een compleet nieuw setje Takkie? Heb je geen basics in je kast waar je wat mee kan combineren?

Moet ik wel zeggen dat wij heel simpel doen met kerst hoor, heb volgens mij nog nooit wat nieuws gekocht, of iig iets wat ik ook 'normaal' aan kan ;).

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:36

ik heb deze week bij de C&A kleding besteld.
Heb geloof ik 4 jurkjes, 2 broeken en 2 shirtjes besteld in de aanbieding en met nog 10% extra online korting was ik rond de 75euro kwijt incl bezorging, wordt morgen bezorgd :D

Niet voor kerst hoor trouwens.
Afgelopen week trouwens voor 8euro een jurkje van de action gekocht, hihi, kreeg die dag van 2 collega's meteen een compliment over het jurkje!

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:40

Ik heb 1 keer een leuk zwart basis jurkje gekocht die ik iedere kerst met een ander kleur lint draag. Lint haal ik gewoon op de markt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:41

Ik heb gisteren een lekkere warme wollen trui gekocht voor 22,50 euro. Heerlijk voor de koude dagen.

Ik moet nog zien wat ik aan doe met de kerst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:42

Helaas ik heb niks in kast , bezit weinig kleren. 3 vesten nu 4 en 1 trui . 9 shirts met print , 2 spijkerbroeken 1 roze en 1 gewoon spijker kleur en 1 blauwe broek die niet lekker meer zit. En dan sokken en ondergoed , en dat is het wel

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:48

Kun jij dan niet eens langs een kledingbank gaan? ( voedselbank maar dan kleding)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:55

Takkie welke maat heb jij??ik heb mijn kast opgeruimd om naar de voedsel / kledingbank te brengen maar wellicht kan ik jou blij maken?
Ik heb er ook jurk en rokjes bij zitten..wat vind je leuk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:13

Ik heb momenteel 46.. , mijn voeten zijn monsters xd

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:18

robbie88 schreef:
Takkie welke maat heb jij??ik heb mijn kast opgeruimd om naar de voedsel / kledingbank te brengen maar wellicht kan ik jou blij maken?
Ik heb er ook jurk en rokjes bij zitten..wat vind je leuk?

Volgens je profiel ben je een man? :=

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 08:23

Ohh echt? Haha zal eens even mijn profiel bewerken dan:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 08:47

Ik koop ook nooit kleding, veel te duur. Vorig jaar kerstvakantie was laatste keer winkelen. Bij de primark, lekker goedkoop. Ik kwam pas met foto's terugkijken dan ook tot de conclusie dat voor de rest alles minstens 4-5 jaar oud is :+ Mijn ouders zeuren al tijden dat ik wat fatsoenlijks moet kopen. Vrees dat ze mij mee gaan slepen naar de stad deze vakantie. Nu is op hun kosten shoppen al leuker, maar heb gewoon geen zin in winkelen. Ik weet niet goed wat ik wil, ben gek op jurkjes. Maar hoe combineer je dat fatsoenlijk in de winter. En vooral waar haalt iedereen het vandaan. Zie zat leuke outfits bij andere, maar nooit in de winkels :')

Morgen ga ik richting NL. En heb gewoon nog voorraad over. Had ik in begin niet verwacht. Heb ook veel nieuwe combinaties gegeten die erg lekker bleken te zijn. Dan heb je toch zonder te beseffen veel eten op voorraad eigenlijk. Want heb afgelopen maand geen boodschappen gedaan. Ok enkel fruit mis je dan (miss van dat diepvriesfruit voor smoothies een goede voor de voorraad?). Maar verder wel veel groente op (kidneybonen, wortels, boontjes, doperwten, spinazie etc). En geen koekjes, snoep, chips of chocolade :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 09:06

Takkie ik ga verhuizen en heb een hele bult kleding die ik weg wil doen. Tegen verzendkosten wil ik wel het een en ander opsturen, is maat 40/42.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:53

opisop_shop schreef:
ik heb deze week bij de C&A kleding besteld.
Heb geloof ik 4 jurkjes, 2 broeken en 2 shirtjes besteld in de aanbieding en met nog 10% extra online korting was ik rond de 75euro kwijt incl bezorging, wordt morgen bezorgd :D

Niet voor kerst hoor trouwens.
Afgelopen week trouwens voor 8euro een jurkje van de action gekocht, hihi, kreeg die dag van 2 collega's meteen een compliment over het jurkje!

Dat is nog is lekker shoppen! Zo was ik van de week bij de H&M 80 euro kwijt voor 3 bh's, 6 paar ondergoed, 3 leggings en nog een broek en trui voor mijn vriend :)

Kreeg gisteren complimenten op mijn nieuwe Wibra rokje. Vind daar regelmatig leuke dingen :D

Scapino geeft nu ook extra korting. Had echt nieuwe laarzen nodig. Heb nu laarzen die al met 25% korting stonden en daar ging nog korting bovenop!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:59

Ik meld me ook.
Sinds ik in de WW zit gaat het nogal hard met de reserve.
Hoop hier wat extra tips tegen te komen (dingen waar ik zelf nog niet aan gedacht had).

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:29

Dan ben je hier aan het juiste adres :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:23

Afbeelding

Hier vandaag het pakket van RTL ontvangen, best leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:30

Oh tof! , had mensen ervoor opgegeven maar helaas

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:45

Ik had mijn moeder ervoor opgegeven, maar niks van weer gehoord, dus was er al vanuit gegaan dat het niets meer werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:49

Ik heb mijn moeder en broer opgegeven :P , ik verwacht er ook niks van

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:50

Wij hebben er ook 1 gekregen :)
maar de andere aanvraag idd ook niks meer van gehoord
( van mijn vriend etc)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:46

Damn wat een drukte nu in de supermarkten zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:53

Marley schreef:
Takkie ik ga verhuizen en heb een hele bult kleding die ik weg wil doen. Tegen verzendkosten wil ik wel het een en ander opsturen, is maat 40/42.

Wat aardig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:54

Marley schreef:

Gaat helaas niet passen , erg aardig maar zit nu in 46

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:55

Ook op rommelmarkten en bij kringloopwinkels kun je leuke kleding scoren. Een paar maanden geledn nog een mooi suède jasje daar gekocht voor maar € 4,-. Basic shirt er onder, sjaal er bij en ik ben weer in het nieuw.

Ben je ook lid van een weggeefhoek op facebook? Hier staan regelmatig zakken met kleding er op. Zo had ik laatst een vuilniszak vol. Niet allemaal mijn smaak maar ik heb er ook weer anderen blij mee kunnen maken. De rest gaat weer op de hoek voor een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 21:56

Ik struun regelmatig de kringloop af , weggeefhoek ben ik verslaafd aan :o . Maar kan niet echt slagen in mijn maat , zeker met schoenen is gewoon moeilijk