Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Het hangt er toch ook van af of je al klant bent of nieuwe klant wordt?
Ik ben zelf overgestapt van de Essent naar de Oxxio. Wel 4 hele centen voor de electra goedkoper uit en 9 hele centen voor het gas
Kreeg ook een welkomstbonus van 240 euro
purny schreef:purny schreef:Het hangt er toch ook van af of je al klant bent of nieuwe klant wordt?
Ik ben zelf overgestapt van de Essent naar de Oxxio. Wel 4 hele centen voor de electra goedkoper uit en 9 hele centen voor het gas
Ik quote mezelf even. Net weer de standen ingevuld en ik zou nu ineens op een termijn van 124 euro zitten. Vorige maand was het 120 euro.
Zal maar niet typen wat ik denk
purny schreef:purny schreef:Het hangt er toch ook van af of je al klant bent of nieuwe klant wordt?
Ik quote mezelf even. Net weer de standen ingevuld en ik zou nu ineens op een termijn van 124 euro zitten. Vorige maand was het 120 euro.
Zal maar niet typen wat ik denk
Fitzroy schreef:Ik ben ook weer aan het vergelijken. Ik heb een verlengingaanbod van mijn huidige maatschappij voor 3 jaar vast 0,2703 per kWh normaal en 0,268 per kWh dal en 1,276 per m3 gas.
Bij Independer komt Coolblue voor 1 jaar vast het goedkoopst eruit en voor 3 jaar vast vd Bron.
Ik vind het echt moeilijk waar je goed aan doet. Misschien toch maar voor 3 jaar gaan.
8nnemiek schreef:Ik las het van de salderingsregeling ja, erg fijn!
Dat klinkt als een mooie deal, 3 jaar voor 31ct/kwh. Is dat inclusief btw en heffingen?
Hier nog steeds niet overgestapt omdat al die tarieven zo onduidelijk zijn.
Ik kom aanbod tegen met prijzen rond de 25/28 cent.. maar dan staat daar verder geen informatie bij of blijkt dat excl heffingen te zijn, dus kom je uiteindelijk alsnog rond of boven de 40ct uit. Dat schiet niet op.