Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Faelynn schreef:Ik kwam er gister achter dat er morgen een best wel groot festival, maar 3km van mijn huis is (dreamfields). Zou eigenlijk best wel willen gaan, gewoon om te proberen of zo iets in je eentje leuk is. Maar ga er toch nog een nachtje over slapen, een ticket kosten ruim €50 euro, echt bizar veel geld![]()
dat word morgen dus of een flinke besparing, of een flinke uitgave. Is wel meteen al mn geld voor de maand op met zo'n duur ticket, en zal ook nog wel een tientje of €15 achter de hand moeten houden voor een eventueel drankje en of broodje. Maar het klinkt zo leuk haha
Faelynn schreef:Ik kwam er gister achter dat er morgen een best wel groot festival, maar 3km van mijn huis is (dreamfields). Zou eigenlijk best wel willen gaan, gewoon om te proberen of zo iets in je eentje leuk is. Maar ga er toch nog een nachtje over slapen, een ticket kosten ruim €50 euro, echt bizar veel geld![]()
dat word morgen dus of een flinke besparing, of een flinke uitgave. Is wel meteen al mn geld voor de maand op met zo'n duur ticket, en zal ook nog wel een tientje of €15 achter de hand moeten houden voor een eventueel drankje en of broodje. Maar het klinkt zo leuk haha, en kan er fietsen heen, dat is wel ideaal en uniek voor een dorpsbewoner
dat word morgen dus of een flinke besparing, of een flinke uitgave. Is wel meteen al mn geld voor de maand op met zo'n duur ticket, en zal ook nog wel een tientje of €15 achter de hand moeten houden voor een eventueel drankje en of broodje. Maar het klinkt zo leuk haha, en kan er fietsen heen, dat is wel ideaal en uniek voor een dorpsbewoner
Citaat:Ik ga 25 juli 4 dagen survivallen met een groep leerlingen van school. We krijgen vanuit de gemeente Tilburg 20.000 euro om met minderbedeelden wat te gaan doen in de vakantie.
Citaat:Check even ticketswap, heb ik gisteren een kaartje op gekocht, helft van de prijs.
idinn schreef:Wat goed dat daar geld voor beschikbaar is! En wat sneu wat sommige kinderen moeten missen![]()
Met €15 kom je vrees ik niet ver op het festivalterrein. Afgelopen maandag/dinsdag bij Rammstein waren de muntjes €3,50 per stuk. Een slap biertje was 1,5 munt. Een frisdrankje was 1 munt (en de beker kleiner). Een pannenkoek met poedersuiker 2,5 munt. Gingen in 2 dagen 42 munten doorheen (had er nog 2 gekregen bij het pension waar we sliepen). En dat zijn dan dagen vanaf 16u in de middag.