DubbelDun schreef:@janine: zo op de foto kun je van de hoek in zijn geheel niets zien. Misschien een foto waar net iets meer kamer op staat
Helaas niet op mijn mobiel, ben aan het werk dus die houden jullie nog even tegoed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Als je 'm wil houden zou ik kijken naar een ander kastje voor eronder, in de stijl van je TV meubel. Doordat het nu zo'n ielig en open tafeltje is wordt het een rommeltje met al die kabels.Spoiler:
Ik vind het best gewaagd om zo'n gewicht op een kartonnen Lack tafeltje te zetten
DubbelDun schreef:Bjarni schreef:Ik breek even in hier, DubbelDun, waar komt jouw vloerkleed vandaan?
Bij de Kwantum... ik weet niet of ze die nog hebben.
Overigens is mijn bank ook van suede-achtig materiaal. Wordt ook wel pilotenleer genoemd. Het is een mix van echt leer en stof. Kattenharen gaan er iig makkelijk af.
Janine1990 schreef:Het is een Tetra 60 bak San, dus echt 60 liter met wat aparte afmetingen. 57x35x30
Ik weet nog niet goed of ik weer wil opstarten. Vandaar dat ik benieuwd ben wat jullie met deze hoek zouden doen. Groter is in dit huis iig geen optie.
Unbeatable schreef:Hier ook kiezelgroen op de muur. Na een jaar nog steeds dik tevreden en al veel complimenten over gehad! Hier een foto icm onze gordijnen:Ik zag net in dit topic een kiezelgroene muur van Flexa voorbij komen en ik vond hem zo mooi dat ik heb besloten om mijn muur in de woonkamer ook deze kleur te geven, dus ben benieuwd!
karijn schreef:Aquarium weg doen, een mooie kruk met een mooie plant neerzetten.