Hier geen regen meet gevallen maar door hoge waterstand die waarschijnlijk eerder gaat stijgen dan dalen zijn hier toch nog veel ondergelopen weides. Zijn al paarden moeten verhuizen omdat ze een zwembad hadden ipv weide.
Gister verder niks meer gevallen, vannacht droog en rustig en nu nagenoeg windstil en lichtblauwe lucht met wolken, wel nu al warm aan het worden, zo meteen naar de paarden voor het te warm wordt voor de honden. Zit hier in het stuk vn nl dat het warmst gaat worden. Net geen 30 graden geloof ik vandaag.
En vanmiddag hoop ik in de hangmat onder de beuk hangen.
Gisteravond weerlicht en bliksem gehad,niet over ons heen,maar net langs heen.Ook lekker wat regen gehad,nu hier ook wat heiïg. Alle deuren open gezet,warmte hangt binnen.
Vannacht hier volgens mij niks geweest. Had zojuist mn wat dikkere jas aangetrokken omdat het zo mistig is. Dacht dat het fris zou zijn... Dus niet! Nu al warm/benauwd buiten, dat beloofd wat voor vandaag..
zijn hier binnen 5 minuten flinke bloemkool wolken ontstaan
tine10
Geplaatst: 04-06-16 12:54
Volop zon, klein briesje 25 graden
Marcella
Geplaatst: 04-06-16 15:31
Zwaar bewolkt in de tussentijd met een flinke wind erbij.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 04-06-16 15:35
Zon af en toe een stapelwolk. Licht briesje. In de zon 32,8 graden in de tuin, in de hangmat onder de grote beuk in hemd en korte broek meer dan uitstekend liggen
Hier komt zo'n onweersbui aan waar je bang van gaat worden.. Succes Flying Dutch Eindhoven. Ik woon 20 km onder Eindhoven en constant gerommel zonder pauze al 15 minutenlang. En ik ben sws echt heeel erg bang voor onweer dus ben me even mentaal aan het voorbereiden.. Iemand tips?
Kort buitje geweest en nu weer droog, zonnig en bijna windstil.
esje01
Geplaatst: 04-06-16 17:22
Wow die onweersbui van net mocht er wezen. Gedonder was niet uit de lucht en er vielen behoorlijke hagelstenen uit de lucht. Aardlekschakelaar klapte eruit Jaloers op de mensen die er enthousiast van worden. Ik heb echt schrik.