Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bliksem schreef:Ik werk deze week gelukkig heel veel, dan eet ik ook op m'n werk (horeca) dus dat scheelt altijd wel.
Wij gaan met kerst naar de ouders van m'n vriend, tweede kerstdag naar mijn ouders en '3e' kerstdag koken wij voor onze familie. Nog even een budget (vegan, maar toegankelijk voor vleeseters) feestmenu bedenken dus.
8nnemiek schreef:Ik wist helemaal niet dat dat bestaat, bladerdeeg zonder roomboter! Ik probeer zelf ook zo veel mogelijk veganistish te eten.. Misschien eens zoeken naar een recept om zelf vegan bladerdeeg te maken.
Mri schreef:Schijnt dat die niet vegan is omdat een dierlijke vitamine d in de margarine verwekt is.Er is gewoon diepvries bladerdeeg met margarine van koopmans dacht ij.
Helemaal niet zo duur hoor
8nnemiek schreef:Is inderdaad heel lastig, koken met pakjes is bijna onmogelijkIk ben zelf niet echt veganistisch, maar ben er wel steeds meer op aan t letten en eigen gerechten zo veel mogelijk veganistisch en zonder vet/olie aan t klaarmaken, maar dat is best lastig!
Zelfs gewoon vegetarisch eten is al lastig want je komt heel vaak dingen als gelatine, stremsel en dierlijke E-nummers tegen in voeding waar je het totaal niet in zou verwachten