manzano schreef:veerledec schreef:Weet je zeker dat ze die eerste 1.000 euro van januari niet op een ander rekeningnummer hebben overgemaakt dan...? Want daar zou ik dan wel even over bellen!
Ja
Ze hadden nl. geen rekeningnummer van ons (vonden ze zelf)
Brief met vaststelling van jaarbedrag is ook van 30 januari.... en daarna hebben we dus nog brieven gekregen over ons rekeningnummer enzo.
Dan zou ik de volgende storting nog even afwachten of het dan wordt rechtgetrokken, en eventueel daarna bellen.

)

. Maar dat scheelt wel. Ik ben blijkbaar nog ruimer gewend. Onze kinderen hadden kamertjes van 3 x 4 en da's blijkbaar heel behoorlijk voor een kinderslaapkamer. Dat bureautje zal mijn beeld ook wel vertekenen.
is ook naar mijn idee het grootste nadeel van nieuwbouw huizen...
Echt ongelovelijk! Het stond nu een week openbaar te koop en er stonden nog 3 bezichtigingen meer in 3 dagen tijd.
Ze weten gewoon niet wat ze willen.
) instantie te koop hebben gezet? Als je geen baan hebt is het idd al snel lastig om een andere woning te vinden, maar dat bedenk je meestal wel voor je de woning in de verkoop zet?

, hier ook maanden van een heel gedoe, had echt zoiets van "dan niet...", maar goed, nu zitten we er dus toch, met dank aan de makelaar van de verkopende partij, die werd helemaal wild en wilde er nu toch ook echt wel vanaf...