Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:En... BTW lager op energierekening, merken jullie er al wat van?
Ik vind de boodschappen echt ook veel duurder geworden.
Ben benieuwd wanneer we echt een crisis in gaan, ook met die hogere rente...
Heb het gevoel dat het nu een beetje kop in het zand stekerij is of zoiets, stilte voor de storm, hoop dat ik ongelijk heb...
poes schreef:Ik ben 3 keer gevaccineerd, elke keer een week ziek. Dan toch compleet onverwacht Corona gehad en ook echt goed ziek. Dikke twee weken ziek en 4 weken restklachten. En dat na anderhalf jaar in een supermarkt werken en dan op een kantoorpand en juist in die ‘veilige setting ‘ het vangen.
Maar ja ik wil wel verre reizen doen en ga het risico niet nemen dat ik zonder niet binnen mag. Voor Afrika was een pcr test ook ok, maar we hadden net 6 weken ervoor Corona gehad dus hoge kans dat je positief test. En we gingen eswatini ook nog in. Dus ik was blij met mijn vaccinatiecertificaat.
Voor de rest heb ik er geen mening over, behalve dat ik het ook niet meer serieus neem. Dat doen genoeg mensen niet dus ik heb opgegeven.
Neonlight schreef:Ja, inboedel verzekering dekt dat. Niet het herstellen van de oorzaak, wel de gevolgen. Hebben wij ook gehad, leiding zelf zou niet vergoed worden maar het er uit kappen van de vloer en nieuwe vloer om te herstellen wel. Plus alle waterschade.