Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christadk schreef:Zo de fotograaf is hier net de deur uit. Ik ben helemaal kapot haha, ik leg zoveel druk op mezelf "het moet schoon, het moet opgeruimd etc".. Dussss ik kan niet wachten tot het huis gewoon verkocht is.
ynskek schreef:Christadk schreef:Zo de fotograaf is hier net de deur uit. Ik ben helemaal kapot haha, ik leg zoveel druk op mezelf "het moet schoon, het moet opgeruimd etc".. Dussss ik kan niet wachten tot het huis gewoon verkocht is.
Ik ken het gevoel. Vlak na de pasen zijn de twee kijkdagen bij mijn huisje. Afgelopen vrijdag hebben we de fotograaf gehad en toen ben ik samen met nog iemand de halve ochtend bezig geweest met alle kamers schoon en zo. Vanmorgen heeft zij zich nog een uur op de badkamer gestort en heb ik nog een laatste keer de stofzuiger er door heen gehaald.
Scheelt denk ik wel dat we inmiddels in het nieuwe huis wonen en niet meer daar maar de badkamer is nog zo nieuw dat nog iedere keer kleine dingen opvallen op de tegels
ingedebruijn schreef:Wij zijn net terug van de bezichtiging. Ik ben nog altijd verliefd. Wat een heerlijk huis. Voelde direct bij binnenkomst al goed. Badkamer moet eruit maar dat zagen we op de foto's al.
Omgeving ook top. Scholen om de hoek, huis staat echt in een hoekje dus geen onnodig verkeer in de straat, klein stukje bos gelijk voor de deur, strand op 4km.. Tja.. Ik had direct geboden maar mijn vriend is er gelukkig wat rustiger in. Hij twijfelt ook nog een beetje of er wel werk te vinden is voor hem dus we gaan zondag nog even lekker de omgeving verkennen met de honden erbij.
Wel moeten we voor dinsdag al een bod uitbrengen dus we gaan het meemaken.
ingedebruijn schreef:Wij zijn net terug van de bezichtiging. Ik ben nog altijd verliefd. Wat een heerlijk huis. Voelde direct bij binnenkomst al goed. Badkamer moet eruit maar dat zagen we op de foto's al.
Omgeving ook top. Scholen om de hoek, huis staat echt in een hoekje dus geen onnodig verkeer in de straat, klein stukje bos gelijk voor de deur, strand op 4km.. Tja.. Ik had direct geboden maar mijn vriend is er gelukkig wat rustiger in. Hij twijfelt ook nog een beetje of er wel werk te vinden is voor hem dus we gaan zondag nog even lekker de omgeving verkennen met de honden erbij.
Yvankaxx schreef:ingedebruijn schreef:Wij zijn net terug van de bezichtiging. Ik ben nog altijd verliefd. Wat een heerlijk huis. Voelde direct bij binnenkomst al goed. Badkamer moet eruit maar dat zagen we op de foto's al.
Klinkt goed! Wat een andere omgeving dan jullie zoekgebied?