Mooie tafel linnnde.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Wat bedoel je, Chichika?
Is de verbouwing al klaar, Electra?
Ik moet niet vergeten om even vóór-foto’s te maken. Zodat het resultaat nog zichtbaarder is.
DubbelDun schreef:@tieme: Aan de witte muur tussen de deuren een leuk schilderij of kunstwerk en de panelen van de kastdeuren en je voetenbord zou je kunnen bekleden met behang, stof of dat rietachtige spul (ben even de naam kwijt)
Hier wat ik bedoel..
https://www.youtube.com/watch?v=Mc2ae8qC1TU
Tieme schreef:Stille meelezer....![]()
Pas verhuisd en nu zit ik een beetje met de slaapkamer. Ik vind het nog erg... wit....
Iemand ideeën voor kleuren op de andere muren? En welke muren?
Heel licht blauw? Wat anders?
- Ik twijfel nog om de kleur achter het bed donkerder te doen. Dit is nu blueberry dream.
- op muur achter m'n bed OF die aan de zijkant komt een plank met 2 canvassen. Evt nog hier en daar een plantje.
[ [url=m/Rp2iFq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/etYuBe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VCwIB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tieme schreef:Tieme schreef:Stille meelezer....![]()
Pas verhuisd en nu zit ik een beetje met de slaapkamer. Ik vind het nog erg... wit....
Iemand ideeën voor kleuren op de andere muren? En welke muren?
Heel licht blauw? Wat anders?
- Ik twijfel nog om de kleur achter het bed donkerder te doen. Dit is nu blueberry dream.
- op muur achter m'n bed OF die aan de zijkant komt een plank met 2 canvassen. Evt nog hier en daar een plantje.
[ [url=m/Rp2iFq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/etYuBe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VCwIB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft niemand verder ideeën om het wat meer aan te kleden/kleur te geven?
Vooral de muren
Majabeestje schreef:Electra63 schreef:Heel mooi Majabeestje!
Ja, mooie sferen he?
Voor als je van donkere muren houdt is zoiets als de foto hieronder ook nog wel mooi.
Ik zou zelf een donkere kleur altijd gebruiken in combinatie met zachte en warme kleuren/materialen.
[ [url=m/q8KeHb.jpg]Afbeelding[/url] ]