Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:zit je wel op een lijn met je bf?
rowo schreef:Die foto's hebben we ook nog niet. Of naja ik wel, maar thuis op de pc.... maar daar is weinig moois aan van binnen. Moet gewoon helemaal gestript worden.
manzano schreef:rowo schreef:Die foto's hebben we ook nog niet. Of naja ik wel, maar thuis op de pc.... maar daar is weinig moois aan van binnen. Moet gewoon helemaal gestript worden.
Nee maar het hoeft ook niet mooi te zijn..... maar gewoon qua ruimtes ed. Hier was ook niks moois
Maar bedoel enkel dat ik dus het huis zelf amper kan vergelijken/beoordelen en me dus enkel op jouw tuinfoto's kan baseren
manzano schreef:Hoe bedoel je?
Ik heb in januari 2012 een voorlopige teruggave aangevraagd. Die is nu verwerkt (na tig brieven) en nu hebben ze dus 15 februari voor het eerst betaald..... met omschrijving Feb.2012. Dit is 1/12e van het bedrag. Dus dat zal zo elke maand gaan.
Nu is dus mijn vraag wat er met januari gebeurd......
Kan me voorstellen dat ze straks als ik aangifte doe over 2012 (dus voor 1 april 2013) dat ze dan een bedrag vaststellen dat dat ik zou moeten terug krijgen en daar vanaf halen wat ik al heb gekregen (dus 11x bedrag y ipv 12x) en dat er dan nog een bedrag in de plus over blijft dat ik dan terug krijg........
veerledec schreef:Weet je zeker dat ze die eerste 1.000 euro van januari niet op een ander rekeningnummer hebben overgemaakt dan...? Want daar zou ik dan wel even over bellen!