Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gr_roos schreef:Bij mij was het dan vrij snel als ik het zo lees. Dinsdag gehoord dat ik het was, donderdag koopcontract getekend, vrijdag offerte voor hypotheek goedgekeurd en dinsdag was de hypotheek ook rond en definitief. Dus eigenlijk binnen een week was alles in orde.
Muppett schreef:Ik heb wat raars. Wij zouden 5 juni de sleuteloverdracht hebben. Nu is die 10 dagen uitgesteld omdat de notaris de hypotheken (gewone en overbrugging) niet op tijd af kan lossen op onze te verkopen woning.
Of we daar even akkoord mee willen gaan. Dat betekent dus wel dat wij 10 dagen extra dubbele lasten hebben. Ik vind dit heel raar, heb al wèken geleden alle documenten ingeleverd bij de makelaar! Wat vinden jullie hiervan?
Spaansepony schreef:Helaas, er is vanmorgen nog een bod binnengekomen. Waarschijnlijk net iets boven ons. Dus ze maken er toch een 1malig bod uitbreng procedure van. Alles wat we dus wilde voorkomen. Betekend wel dat ze kijkers van maandag gecanceld zijn want het is tot morgen bieden.
Na hele hoop overleg met hypotheek, aankoopmakelaar enz brengen we toch nog een bod uit. We willen dit huis, we kunnen het betalen ook als we ruim meer moeten bieden. Morgen om 15 u sluit de bieding, we bieden laatste moment, moeten nog even heel goed bedenken hoeveel we gaan bieden.
We zaten al 30 k boven hun vraagprijs. We mogen ook van Hypotheker zonder voorbehoud van financiering biedingen maar dat vinden we toch heel spannend.
Iemand daar ervaring mee?
Ook zuur muppit, dat zijn dure grapjes! Is het niet ergens te verhalen die 10 dagen extra door een fout van iemand?
Spaansepony schreef:Helaas, er is vanmorgen nog een bod binnengekomen. Waarschijnlijk net iets boven ons. Dus ze maken er toch een 1malig bod uitbreng procedure van. Alles wat we dus wilde voorkomen. Betekend wel dat ze kijkers van maandag gecanceld zijn want het is tot morgen bieden.
Na hele hoop overleg met hypotheek, aankoopmakelaar enz brengen we toch nog een bod uit. We willen dit huis, we kunnen het betalen ook als we ruim meer moeten bieden. Morgen om 15 u sluit de bieding, we bieden laatste moment, moeten nog even heel goed bedenken hoeveel we gaan bieden.
We zaten al 30 k boven hun vraagprijs. We mogen ook van Hypotheker zonder voorbehoud van financiering biedingen maar dat vinden we toch heel spannend.
Ook zuur muppit, dat zijn dure grapjes! Is het niet ergens te verhalen die 10 dagen extra door een fout van iemand?
Sourire schreef:Spaansepony schreef:Helaas, er is vanmorgen nog een bod binnengekomen. Waarschijnlijk net iets boven ons. Dus ze maken er toch een 1malig bod uitbreng procedure van. Alles wat we dus wilde voorkomen. Betekend wel dat ze kijkers van maandag gecanceld zijn want het is tot morgen bieden.
Ik zou even vragen naar hun verzekering, als je bij de grote keten zegmaar zit. Dan sluit je een verzekering af om het risico te dekken. En het zet je zeker giga op voorsprong.
Alja schreef:Jee zoveel overboden en dan zijn ze nog niet tevreden…
Jammer dat ze het onderste uit de kan willen Spaansepony