Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Faelynn, ik lees juist dat die pas er niet meer gaat komen hier, ondanks de hoge cijfers. Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon lekker boeken
Dayanara schreef:Rondé is echt heel leuk! Heb ze van het weekend gezien bij CAS, wat trouwens ook niet echt een besparing was maar zo gaaf!
PSvanLot schreef:JudithO schreef:Faelynn, ik lees juist dat die pas er niet meer gaat komen hier, ondanks de hoge cijfers. Ik zou me er niet te druk om maken en gewoon lekker boeken
Als je geënt bent is je enting 9 maanden geldig in het buitenland (mits je de hele serie gehad hebt) de meeste zullen tot begin oktober een coronapas hebben dan.
Prairy schreef:Mijn ervaring in Frankrijk was dat de pas alleen in de horeca gevraagd werd. Dus als je alleen op 1 plaats blijft zal het wel meevallen. Je kunt natuurlijk ook een aantal favorieten opslaan en gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren en wat later vragen of je kunt komen.
Citaat:en qua niet besparen moet ze natuurlijk wel nog een knap halster etc
purny schreef:Goh, ik zou die regels echt vergeten zijn. Mijn moeder gaat over 2 maanden op vakantie naar Amerika, moet maar even kijken hoe het zit met de corona app en de vaccinaties.
Ik ga pas over 4 maanden maar dan zou mijn laatste prik 11 maanden terug zijn. Maar ik ga er vanuit dat er dan weer een ronde is geweest.
Prairy schreef:Mijn ervaring in Frankrijk was dat de pas alleen in de horeca gevraagd werd. Dus als je alleen op 1 plaats blijft zal het wel meevallen. Je kunt natuurlijk ook een aantal favorieten opslaan en gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren en wat later vragen of je kunt komen.
Citaat:Dit is er al heel lang af en gaat ook zeker niet terugkomen.
Áls er al wat komt dan is het alleen bij de grens maar dan is een testbewijs (pcr of antigen) dus ook voldoende. Dit volgens een nieuwsbericht van gisteren, naar aanleiding van het overleg welke ook gisteren plaats heeft gevonden.