Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_nouk schreef:We krijgen net een berichtje dat een ver neefje van mijn man eventueel interesse heeft in onze woning![]()
brease schreef:Zo ik lees alweer een poosje stil zwijgend de goede tips mee. Wij zijn nu bijna alle hypotheek verstrekkers bij langs geweest en alhoewel de hypotheker zei t goedkoopste te zijn weten wij nu gelukkig wel beter. Hij heeft ons wel gewezen op het feit dat ze nu duurder zijn en over dertig jaar goedkoper te zijn geweest dan een bank. Dat vragen wij ons nog af. momenteel stunt de sns ook flink. Volgende week ook een afspraak mee.
Wat ik mij nog afvraag. Zijn er ook mensen uit mijn regio in dit topic? Drenthe nabij de hunebedden van havelte e.o. ?
Neonlight schreef:Regio Eindhoven is inderdaad duur, maar dat komt ook door de werkgelegenheid. Eindhoven is het technologie centrum van de wereld. Bedrijven als Philips, Daf en ASML, en daarnaast nog eens een groot Science Park. Mensen worden uit heel de wereld aangetrokken om hier te komen werken. Met daarbij goede inkomens, maakt het Eindhoven een dure regio.
brease schreef:Sannee wat leuk zeg. Ook iemand uit deze hoek van nl. Mag ik vragen waar je je huis te koop hebt staan en waat je hebt gekeken?
secricible schreef:Goed uitgelegd neonlight, erg duidelijk!
Pff, gek om weer thuis te wonen, haha. Wel weer lekker kunnen eten vandaag, dat heb ik gemist deze week. Stiekem wil ik nu ook wel mijn nieuwe adresje laten zien: http://www.funda.nl/koop/maasbommel/hui ... straat-28/