Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idefix4 schreef:Absoluut! Maar bij mijn ouders zijn er volgens mij nooit dragende muren aan gegaan. Wel is er een vide gecreëerd, maar die werd uit het plafond gezaagd, dat uit balkjes en bordkarton bestond. Dat is natuurlijk anders dan een dragende muur verwijderen. Dat ben ik wel met je eens.
manzano schreef:Even suf vraagje over de maandelijkse teruggave van de BD...... Die hebben we nu aangevraagd en omdat er van alles mis ging bij hun hebben we hem nu pas gekregen. Staat dus ook netjes bij dat het de teruggave is van februari.
Wat gebeurd er nu met de maand januari?? Krijg je die nog een keer nagestort of wordt dat aan het einde verrekend als je over 2011 belastingaangifte doet......
veerledec schreef:manzano schreef:Even suf vraagje over de maandelijkse teruggave van de BD...... Die hebben we nu aangevraagd en omdat er van alles mis ging bij hun hebben we hem nu pas gekregen. Staat dus ook netjes bij dat het de teruggave is van februari.
Wat gebeurd er nu met de maand januari?? Krijg je die nog een keer nagestort of wordt dat aan het einde verrekend als je over 2011 belastingaangifte doet......
Wat je moet krijgen krijg je verdeeld over de resterende maanden betaalt. Dus januari wordt niet meer verrekend, dat zit nu al in je teruggave. Als het goed is kan je dat ook zien, als je je teruggave van februari keer 11 doet dan moet je het bedrag van je aanslag krijgen.
veerledec schreef:Huh? Het gaat toch over de teruggaaf 2012? Wat mis je dan aan rente?