Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Dat er geen huis was wat hiermee vergelijkbaar is/was, was bij ons ook zoHet past gewoon zo ontzettend goed bij wat wij zochten en dan ook nog eens voor de juiste prijs.
Ik heb in het traject prepaid rechtsbijstand gebruikt van DAS, vond ik echt een aanrader. wij hadden ook geen rechtsbijstandverzekering, maar op deze manier hebben we toch op de juiste momenten het advies kunnen inwinnen. Ik zou dat zeker nu al inschakelen, ook om te checken of het überhaupt mogelijk is om met deze kennis een voorlopig koopcontract op te stellen en het formuleren van ontbindende voorwaarden.
Prairy schreef:Ik gebruik SweetHome3D, deze week mee begonnen en heb het huis al bijna klaarErg geschikt ook voor beginners dus.
Is ook een leuke aanrader als je een bestaand huis koopt, je kunt ook foto's of andere jpg bestanden inladen van een plattegrond en dan je eigen indeling maken. Er zijn standaard niet heel veel meubels, maar die kun je goed downloaden. Ik heb zelfs 2 katten ingetekend
anjali schreef:@Prairy:Als dat huis al 40 jaar niet meer bewoond is,dan zal het wel enorm veel achterstallig onderhoud hebben!