Op texel gister heerlijk, zon, niet echt benauwd ook. Eenmaal thuis was het grijzig en vies plakkerig.nu weer licht grijs en warm. Vannacht wel wat regen gehad.
Maar als ik de beelden zie van elders. Wat een puinzooi in limburg en brabant, duitsland belgie en frankrijk.
Poeh, wat een ellende in Brabant en het oosten... en er schijnt meer aan te komen. Hier bewolkt en lekkere temperatuur! Niet zo warm. Vannacht ook lekker afgekoeld, waardoor ik toch lekker heb geslapen!
Wij staan voor vandaag geloof ik weer op de lijst voor nattigheid.gister niks gehad maar ik moet vandaagop jacht naar een reparateur voor de markies die gesneuveld is maandag. Hopelijk niet nog meer schade.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-16 09:08
Ik heb nu toch maar dat "markies" maar eens gegoogled, want echt... ik had geen enkel idee wat dat nu was.
Als ik nu naar BR kijk, lijkt het droog te blijven. Ik hoop voor het Zuiden en oosten dat dit zo blijft. Even opdrogen.
Oeh, ik hoop het ook voor je... Ik zag bij vrijdag alweer regen en onweer staan (ook in Utrecht) en zaterdag ook en zondag beetje regen, met wat zon...
Meeste water is weer weggetrokken. Nu een voorzichtig zonnetje.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 02-06-16 13:58
Mooie zonwering zelfs.
Maar deskundige is erg duidelijk. Dit is volledig en totaal gesloopt door flinke krachten en helemaal niet meer repareerbaar. offerte voor verwijderen en vervangen komt eraan. Nu hopen dat verzekering het volledig vergoed,
Maar hier inmiddels zonnig. Wel af en toe donkere dreiglucht in de verte. Benauwd en flink warm
Hier nog steeds helemaal grijs,waar blijft die zon nou? Ik loop al de hele dag met zonnebril op,staat beetje raar zonder de zon.
esje01
Geplaatst: 02-06-16 14:06
We hebben het gisteren avond goed voor de kiezen gekregen. Wat een weer Nu is het klam benauwd en donkere luchten. Volgens buienradar nog geen regen/onweer in de buurt Toch zou het me niets verbazen als de kraan weer open gaat