Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij hebben dat ook niet gedaan, ze hebben alleen net als veel andere verstrekkers de optie van een rekening openen met als voordeeltje een paar tienden korting op de rente. Sonja_vR schreef:Bij aegon hoef je echt niet verplicht een rekening bij knab te openenwij hebben dat ook niet gedaan, ze hebben alleen net als veel andere verstrekkers de optie van een rekening openen met als voordeeltje een paar tienden korting op de rente.

A_nouk schreef:De 145.000 van ons met het dakterras wat we hebben is hier een redelijk goedkope prijs
Niet beledigd ofzo hoormaar ik snap je bericht even niet denk ik
je vind het prijzig maar een vergelijkbaar appartement bij jullie is €165.000 ? Das toch 20.000 meer?
![]()
En dat heb je in Eindhoven blijkbaar ook.

Eindhoven heeft ook wel goedkope appartementen hoor maar dat zijn complexen die er al 100 jaar staan. Ons appartement is nieuwbouw uit 2010 dat scheelt al heel veel in prijs. Je hoeft er immers ook eigenlijk niets meer aan te doen 
Dakterras is bijna 30 m2... mag je niet als huisoppervlakte tellen, maar in de prijs kun je dat echt niet vergeten

A_nouk schreef:Vind het wel grappig om te zien dat ons dakterras bij jou niet meteen is opgevallen, dat is namelijk wel de bedoeling van de advertentie op Funda daarom staat de foto van buiten ook als eerste![]()
met veel open ruimte. En toen dacht ik, huh? is dat een appartement. En later zag ik dat het een kleinschalig complex was met de bovenste verdieping. Allemaal pluspunten. Alleen toen zag ik de foto van de bank en daarna de keuken en diezelfde bank en toen dacht ik: huh? en zag ik dat je keuken in je woonkamer zit en best klein is van oppervlakte (voor een standaard appartement, in ieder geval in mijn hoofd). Ha, bij deze mijn gedachtegang bij jouw foto's
en ik vind ons nieuwe dorp mooier/fijner , veel groener en ruimtelijker en veel betere voorzieningen voor de hond. 
A_nouk schreef:Ja dat is het ook echt, het is gewoon echt de regio waar je in zit
Als je hier de dorpen in gaat en je gaat dan kijken naar een appartement betaald je nog meer, schrikbarend meer![]()
Wel iets meer oppervlakte, maar wel even oud etc geen dakterras en toch zit je nog geen 25 km van mijn woning al op 225.000,-
http://www.funda.nl/koop/oost-west-en-m ... dijk-30-d/
maar wel een heel mooi sfeervol appartement!
. Wij hebben toch wel een eis van 70m2 woonoppervlakte en dat hopen we hier in de stad wel voor 110.000 te krijgen. Heb vandaag weer vier bezichtigingen aangevraagd, we zoeken weer rustig verder...
In welke wijk zoeken jullie?
Nou ja, daar in de buurt. Coendersborg. Heb er ook veel gezocht, wat jullie zoeken moet daar zeker te vinden zijn.