Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar na verder praten met verschillende andere monteurs is het uiteindelijk gelukkig goedgekomen. Dat zijn eigenlijk de grote tegenvallers geweest. Muren en alles zijn gelukkig goed (op die badkamer/slaapkamer na maar dat komt dus door die lekkage), tuin gaat van het voorjaar gebeuren.
!
inschakel die kijkt waar de lekkage precies vandaan komt en dat het dan onder handen genomen wordt.
rowo schreef:En ik kan het huisje geheel aan jullie showen. Morgen gaat vriendlief met me mee kijken.
http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/331
Ik mis hem nu gigantisch! Ik wil zelf een woonkamer met een soort afsluitbaar deel wat je later 'kantoor' oid. Kinderzooi aan die kant en dan voor het oog toch een nette woonkamer...
vragen... 'stropdasje??' Huh??

Je zit er maar mooi mee. Hopelijk wordt het goed opgelost!
(Ik spreek uit ervaring...) 
Maar voor later zou het kunnen.
spannend allemaal heel veel succes! 
) rond.

Wij moeten natuurlijk ook het één en ander voorleggen aan de gemeente. Maar gezien de verbouwingen bij de andere woningen in de straat, lijkt het me niet zo'n probleem. 

Geen haan heeft er naar gekraaid. Mijn moeder zei laatst nog: Ik ga niet op een stel ambtenaren zitten wachten... Ze zien van buiten toch niet wat ik van binnen anders maak. Daar hebben ze niks mee te maken.