Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Dat is toch wel snel een eerste bezichtiging en dan een bod, maar als het goed voelde natuurlijk niet gek. Ik heb al best wat bezichtigingen gedaan maar helaas nog geen bod gedaan. Waren jullie met veel overboden of weet je dat niet?
Luxorvalkje schreef:Gisteren middag een makelaar gesproken (eerste, ik laat er nog meer langs komen). Hij wil het in de markt zetten voor ongeveer WOZ-waarde. Dat vind ik aan de lage kant, en ik houdt gewoon niet van die spelletjes met opbieden. Zet het gewoon voor een nette prijs in de markt. In een appartement moet je wonen, en geen spelletjes mee spelen.
Helaas wel in mijn vermoeden bevestigd dat ik mijn appartement te duur heb gekocht en dat de aankoopmakelaar niks geholpen heeft. Deze makelaar wilde geen concrete uitspraken doen maar het was wel duidelijk. Die partij ga ik dus niet bellen voor de verkoop.
Nikki_ schreef:We hebben nog niks getekend, dus zitten er nog niet aan vast. 0,25% van de hypotheek per hele maand. In ons geval dus ruim 600 euro voor 2 weken.
Amado7 schreef:Van harte gefeliciteerd Fohadie! Wat ontzettend leuk!!
Hier inderdaad nog 2 hogere biedingen gehad, en 2 op de vraagprijs! Dus akkoord gegaan met de hoogsteWel bouwkundige keuring maar zonder voorbehoud van financiering. Dus als het allemaal goed gaat, dan in juli sleuteloverdracht!