Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Het voelt nog wel gek, niet als ons huis eigenlijk. Wel al genoten van de tuin en de heerlijke geur die er hangt. Ook een paar tegenvallers. De oude eigenaren hebben OVERAL gaten geboord, waar de pluggen nog in zitten. Dus die ga ik er vandaag maar uitdraaien en opvullen.. Ook is het vinyl op de 1e verdieping versleten en als je een meubel iets verzet, scheurt het. Even gedubt wat te doen, maar toch besloten om dan de hele 1e verdieping maar opnieuw te beleggen met laminaat. Daar hadden we ff geen rekening mee gehouden in de planning
Ik ben nu bezig met meer uren te krijgen op mijn werk, dan wordt het voor mij ook wat minder krap als we een huis vinden.
leuk hoor, nu lekker eigen maken 

SimoneeM schreef:In huurhuizen ben je verplicht ze op te vullen, dus snap wel dat het jammer is haha. Vooral als de pluggen er nog in zitten.
Amethyst_ schreef:SimoneeM schreef:In huurhuizen ben je verplicht ze op te vullen, dus snap wel dat het jammer is haha. Vooral als de pluggen er nog in zitten.
Niet overal haha, want wij hebben een ex-huurhuis gekocht en daar is echt NIKS dicht gestopt.
Annash; gefeliciteerd!!
CCC; ook gefeliciteerd, nu lekker aan de slag
SimoneeM schreef:Amethyst_ schreef:
Niet overal haha, want wij hebben een ex-huurhuis gekocht en daar is echt NIKS dicht gestopt.
Annash; gefeliciteerd!!
CCC; ook gefeliciteerd, nu lekker aan de slag
Echt? Jammer weer :’)
Ze zijn er hier mega streng op. Nou hebben wij gelukkig weinig geboord, express al haha