Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Ohhhh wat een mooie kleur San!ben ook echt benieuwd naar de houten planken.
culaccino schreef:Solleke_Noah schreef:Nou, en een heel stuk frisser en vrolijker zo!karijn: thanks, ja het voelt echt als een nieuwe keuken, en dat voor de prijs van een pot verf en een nieuwe lamp enz.
_San, wat strak gedaan, zeg! Hoe hebben jullie dat ze netjes gedaan? Ben benieuwd naar de plankendragers van railsEn slim van dat boomrubber, dat wist ik niet. Mooi hoor!
DubbelDun schreef:Mooie kleuren, blijft de schouw zo wit ??
noviceh schreef:Mooie kleur groen San!
Aatrox schreef:Mooie kleur groen zeg! Wij hebben ook een kleur spinazie voor in de kelder gekozen, ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken!
Mensen eventueel nog tips voor een 2e hands of betaalbare kleine nieuwe/2e hands keuken van 2,5 bij 2,5?
DubbelDun schreef:Ik zou het plafond wit verven en een muur hetzelfde groen.
Een vloerkleed zou het geheel al gezelliger maken en als de katten en kleden een probleem is kun je naar een zgn buitenkleed kijken.
Als de kleur van de (salon)tafel je niet meer aan staat en verkopen lukt niet is verven of wrappen mischien een optie. Anders kijken naar gratis dingen op een fb-groep in je buurt en deze oude dan ook gratis wegdoen.
noviceh schreef:[naam], ik kan me herinneren dat jij het zo gezellig had aangekleed! Nu schijnt de zon op de tv of niet? Ik zou die oranje stoel weg halen. En eventueel een mooi wandkleed oid voor de deur hangen?
zefiros schreef:Kan je met kleurblokken gaan werken?
Het oogt wat onsamenhangend en ik denk als je de kleuren wat vaker terug laat komen dat je al een heel eind bent. Bv de lichtgroen van de stoelen/plafond meer terug laten komen op de bank. En bv een plaid in de kleur van je oranje stoel.
Een vloerkleedje bij de bank om daar de boel wat bijelkaar te trekken. ( mijn tante had altijd een stukje tapijt er liggen en dan eens in de zoveel tijd een nieuwe. Verder zijn reststukjes niet zo duur. En met huisdieren lekker als je een frisse neer kan leggen)
Waarom wil je de eettafel wegdoen? Of wil je dan een kleinere?
Of ik lees net planten. Jaa!
culaccino schreef:Leuk, dat groene plafond! Ik ben hier niet zo'n talent in, dus doe ermee wat je wilt![]()
Ik zou de oranje stoel naar de overkant verplaatsen, op de plek van de bak brokjes / dat vierkante dingetje op de grond. Dan hoort de stoel wat meer bij je zithoek. De brokjesbak idd proberen uit het zicht - of iig uit je zithoek - te halen. Misschien op de koelkast? of een iets kleinere, ondoorzichtige bak zoeken?
En misschien nog wat plantjes in huis! Mooie grote bij je zithoek en een paar in de vensterbank lijkt me wel gezellig staan.
idinn schreef:Kan je die grote bak niet boven kwijt? Evt een kleine bus met brok beneden in een keukenkastje? En ik zou je stoel een beetje scheef zetten als het past met de eettafel. Nu staat alles tegen de muur aan geschoven.