Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stral schreef:Lukt wel nog hoor? Heb het net op mijn man zijn nieuwe SE gedaan.
Idd via instellingen -> accounts -> Gmail toevoegen
Eens toegevoegd daar aanvinken wat je wil synchroniseren: mail / contacten / agenda / notities. Meer is het niet?
Ricie schreef:Heb niet alle pagina's bij gelezen, niet heel veel verstand van andere accounts toevoegen aan calenders, maar toevallig al een harde reset geprobeerd van je toestel? Weet niet of dat verschil maakt, maar misschien nog het proberen waard...
cynthiar schreef:Es_ther schreef:Mn halve klas heeft er 1 en de meningen verschillen. Sommige mensen zweren er bij, terwijl ik ook iemand ken die hem heeft omgeruild voor zijn oude 7
Waar betaald de jeugd dat tegenwoordig van???
Toen ik op school zat kon ik niet iets kopen van over de 1000 euro.
cynthiar schreef:Es_ther schreef:Mn halve klas heeft er 1 en de meningen verschillen. Sommige mensen zweren er bij, terwijl ik ook iemand ken die hem heeft omgeruild voor zijn oude 7
Waar betaald de jeugd dat tegenwoordig van???
Toen ik op school zat kon ik niet iets kopen van over de 1000 euro.
Shiloh schreef:Ik ben zo blij. Gisteren eindelijk gebeld door officieel reparatie bedrijfje voor apple, dat ik vrijdag terecht kan voor de vervanging van de batterij.
iPhone 6, 3,5 jaar oud. Batterij compleet versleten. Hij kan van 100% naar uitvallen in een uurtje. Compleet onbetrouwbaar geworden en ik kan eigenlijk niet meer zonder powerbank de deur uit. Hopelijk krijgt die daarna ook weer wat snelheid terug, aangezien apple had toegegeven de snelheid terug te schroeven als de batterij versleten was.
Finally. Ben heel blij met het apple batterij programma, dat je nu ongeacht versleten of niet, je batterij van iphone6 of hoger voor 29 ipv 89 euro kunt laten vervangen. Maar goed, dat loopt nu natuurlijk storm, waardoor de batterijen niet aan te slepen zijn.... heb bijna een maand moeten wachten voor ik terecht kon.
En ik weiger naar Amac te gaan, want die vinden natuurlijk weer dat ze er 10 euro bij op moeten tellen..
PeerAppel schreef:Shiloh schreef:Ik ben zo blij. Gisteren eindelijk gebeld door officieel reparatie bedrijfje voor apple, dat ik vrijdag terecht kan voor de vervanging van de batterij.
iPhone 6, 3,5 jaar oud. Batterij compleet versleten. Hij kan van 100% naar uitvallen in een uurtje. Compleet onbetrouwbaar geworden en ik kan eigenlijk niet meer zonder powerbank de deur uit. Hopelijk krijgt die daarna ook weer wat snelheid terug, aangezien apple had toegegeven de snelheid terug te schroeven als de batterij versleten was.
Finally. Ben heel blij met het apple batterij programma, dat je nu ongeacht versleten of niet, je batterij van iphone6 of hoger voor 29 ipv 89 euro kunt laten vervangen. Maar goed, dat loopt nu natuurlijk storm, waardoor de batterijen niet aan te slepen zijn.... heb bijna een maand moeten wachten voor ik terecht kon.
En ik weiger naar Amac te gaan, want die vinden natuurlijk weer dat ze er 10 euro bij op moeten tellen..
Voor dat batterij programma hoef je dus niet per se naar Amsterdam?
Bij ons in huis hebben we allemaal een 6s. 1 net na de release, mijne uit mei 2016 en een uit maart 2017 en verdorie alleen de mijne vertoont rare fratsen van uitvallen op 30%, met name icm kou en het openen van de camera.
Ricie schreef:Hallo allemaal! Ik wil me in dit topic melden. Ben een redelijke Apple en iPhone freak en kwam toevallig net het topic tegen. Lijkt me leuk om hier te komen volgen, helpen en mee te praten!
Ben benieuwd, waar ik eigenlijk naar op zoek was....zijn er mensen hier die een iPhone X hebben en zo ja wat zijn jullie ervaringen? Mijn oude iPhone is van het weekend gesneuveld en heb vandaag mijn contract vroegtijdig verlengd en daarbij een iPhone X besteld. Ben erg benieuwd, als het goed is komt hij morgen ochtend binnen.
Heb niet alle pagina's bij gelezen, niet heel veel verstand van andere accounts toevoegen aan calenders, maar toevallig al een harde reset geprobeerd van je toestel? Weet niet of dat verschil maakt, maar misschien nog het proberen waard...