[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:56

manzano schreef:
De prijzen zijn in Groningen ook niet voor niets zo veel lager dan in A'dam Arie :)) :D

juist :')

Berdien

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:01

Zeg >;)

Maar inderdaad, het kost hier allemaal een beetje minder. Knappe vogel die voor 140k een appartement van 90m2 in een goede buurt in A'dam vindt.
Scheelt ook dat ik absoluut niet naar A'dam wil. Huizen zijn daar onbetaalbaar, twee paarden houden wordt ook een uitdaging en nou ja. Doe mij Grunn maar :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:05

Ik zou ook voor geen goud richting het westen willen hoor. :n Ik wil helemaal niet uit Twente, nee zelfs niet uit de buurt van Haaksbergen weg :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:07

maar goed, laten we niet beginnen over plaatsen waar we willen wonen en voor welk geld :+ want dat zijn en blijven gewoon persoonlijke keuzes :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:07

Oh ik ben niet zo honk vast :')
Wil eigenlijk uiteindelijk ergens uitkomen in de driehoek Utrecht - Zwolle - Arnhem ofzo (met iets grotere boog naar rechts langs Zutphen/Deventer).

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:12

In vind Goningen ook wel een leuke stad :j net zoiets als Haarlem vind ik.
Alleen een beetje ver weg (als je de randstad gewend bent)

Ik wilde vroeger ook in Amsterdam wonen (wat ik dus ook heb gedaan) maar nu niet meer :n
Als ik eindelijk eens die loterij win dan koop ik wel een pandje daar, kan m'n zusje erin wonen en ik af en toe naar Amsterdam 'op vakantie' :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:19

Nicolletje schreef:
Als ik eindelijk eens die loterij win dan koop ik wel een pandje daar, kan m'n zusje erin wonen en ik af en toe naar Amsterdam 'op vakantie' :D

Altijd blijven dromen :D

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:24

rowo schreef:
Nicolletje schreef:

Altijd blijven dromen :D

Hihi, doen wij ook, vriendlief is nu al zo ver dat hij ook al vrede heeft met 200.000 :P Maar we gaan nog steeds voor een paar miljoen hoor :')

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:24

Gewoon mijn inleg terug zou al eens fijn zijn :')

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:26

Ik word namelijk nog steeds gestraft >;)
Een paar jaar terug had ik geld (iets van 50 euro) gewonnen op een staatslot... Maar ben dat lot kwijt geraakt :(
1 jaar en 1 maand later vond ik hem 8)7
Sindsdien nooit meer iets gewonnen...

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:08

Nicolletje schreef:
Ik word namelijk nog steeds gestraft >;)
Een paar jaar terug had ik geld (iets van 50 euro) gewonnen op een staatslot... Maar ben dat lot kwijt geraakt :(
1 jaar en 1 maand later vond ik hem 8)7
Sindsdien nooit meer iets gewonnen...

Dat is zuur... Vriendlief is voor 1 jaar lid van de staatsloterij. Tot nu toe nog geen enkele keer de inleg er uit, dus na een jaar stopt het ook gewoon. Je kan veel meer leuke dingen doen van dat geld en de kans dat je wint is zo klein...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:04

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 14:56

Ariebombarie schreef:
ach, alles is een persoonlijke keuze dames :D

zo zou ik, al zou ik een miljoen én een vila krijgen in Groningen, daar nog niet dood gevonden willen worden :D

Nou ik wel hoor! Als ik het krijg, neem ik het dankbaar aan en dan ga ik een makelaar bellen, die het in de etalage mag hangen... :D Ga ik lekker van dat Miljoen genieten in mijn nieuw te bouwen huisje in de Bommelerwaard. Ik ben pas nog in Amsterdam geweest, maar idd, ik prefereer ook wat meer ruimte. Gelukkig willen de meesten liever daar wonen, waardoor ik die ruimte hier ook krijg. :j Van mij mag iedereen wat mij betreft in A'dam wonen, zo lang ik maar niet mee hoef. :P

Nicolletje: Dan mag je hem toch nog steeds incasseren, zo'n staatslot?? :o?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 14:58

idefix4 schreef:
Ariebombarie schreef:
ach, alles is een persoonlijke keuze dames :D

zo zou ik, al zou ik een miljoen én een vila krijgen in Groningen, daar nog niet dood gevonden willen worden :D

Nou ik wel hoor! Als ik het krijg, neem ik het dankbaar aan en dan ga ik een makelaar bellen, die het in de etalage mag hangen... :D

Mijn idee :D

En wat betreft wonen.... laat mij maar lekker hier. Geen dagelijkse files, mega drukte en gewoon ruimte. Niet als je de ene stad uitrijd, je de volgende alweer in rijd :+

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 14:58

Hm er staat op dat hij max een jaar geldig is namelijk....

Ja hoor voor een miljoen en een villa pak ik het wel aan, heb een vriendin in Groningen, die zet ik er wel neer als oppas.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 14:59

Nee mag maar een jaar......
Ik vond met verhuizen in januari ook nog een stapel loten van april vorig jaar. Heb ze vorige week snel ingeleverd voor ik het vergeet :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:10

ik heb gewoon geen auto, niet nodig hier, en dus ook geen files :D
verder woon ik momenteel in een rustig gedeelte, dus woon ook niet in de mega drukte :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:13

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:17

Oh daar had je die printscreen van google maps van laten zien toch??

Hmmm, mijn eerlijke mening.....
Ik vind de sfeer van beneden (dat authentieke) helemaal geweldig :j :j
Het oogt alleen allemaal wel heel smal beneden.
Boven vind ik het te veel nieuwbouw-achtig :o Wel weer lekker ruim allemaal :j
En de tuin is wel ongunstig met die huizen zo vlak naast je :o :o (maar dat is meer tov die andere tuin hihi).

Ben super benieuwd hoe het in het echt is!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:20

Het huis heeft zijn voor- en nadelen. Maar goed, ik ga er nu nog een keer kijken (ken het natuurlijk al) en vriendlief voor het eerst En dan zien we wel.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:21

rowo schreef:
En ik kan het huisje geheel aan jullie showen. Morgen gaat vriendlief met me mee kijken.

http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/331

Leuk! Vooral beneden inderdaad. Ben je al gaan kijken? Volgens mij is de badkamer-foto wel met een groothoeklens genomen, of niet?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:23

rowo schreef:
Het huis heeft zijn voor- en nadelen. Maar goed, ik ga er nu nog een keer kijken (ken het natuurlijk al) en vriendlief voor het eerst En dan zien we wel.

Oooh je was al geweest..... dat had ik even gemist.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:25

veerledec schreef:
rowo schreef:
En ik kan het huisje geheel aan jullie showen. Morgen gaat vriendlief met me mee kijken.

http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/331

Leuk! Vooral beneden inderdaad. Ben je al gaan kijken? Volgens mij is de badkamer-foto wel met een groothoeklens genomen, of niet?

Wel meer foto's.... maar dat hou je toch..... dat zie je snel genoeg in het echt :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:29

manzano schreef:
rowo schreef:

Oooh je was al geweest..... dat had ik even gemist.

Ons kantoor heeft hem te koop en ik gaat altijd mee naar de acquisities. Dus ja heb hem al gezien ;)

En badkamer is echt zo groot :j Groothoeklens gebruiken wij niet.

Beneden is het niet breed, maar dat hoef van mij ook niet. T is iig groot genoeg en knus.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:38

Oh, wat een ontzettend gaaf huis zeg! En die prijs... Heerlijk!!
Ik vind de benedenverdieping ook echt geweldig, jammer dat de bovenverdiepingen niet in die stijl zijn.
Vind dat smalle juist wel wat hebben, lekker knus <3. Heel gaaf :j!

Hier gaan de problemen helaas weer verder. Blijkt dat de lekkage nog helemaal niet verholpen is. Gisteravond een smsje gestuurd hoe we dit gaan oplossen (gezien het al laat was en ik niet weet tot hoelaat ze wakker zouden zijn) en ik kreeg terug dat het helaas voor me was, maar niet meer hun verantwoordelijkheid en succes. Helaas voor hun staat er letterlijk in het koopcontract dat de lekkage plús bijbehorende schade opgelost zou worden vóór de sleuteloverdracht. Heb het nu bij de makelaar neergelegd, ik ben bang dat contact tussen ons niet veel meer gaat worden, gezien ze mij geloof ik echt als de boeman zien. Ik kan het me ook wel voorstellen, zij waren blij dat ze eindelijk dat huis na 3 jaar kwijt waren en dan krijg je dit... Maar aan de andere kant: als ze beter het onderhoud in de gaten hadden gehouden, was het nooit zover gekomen. Of als ze niet banketstaaf het dak hadden laten vervangen en gewoon waren gaan kijken waar de lekkage écht vandaan kwam... Nouja, we kijken wel waar het op uitdraait. Baal er iig ontzettend van, ik had het liefst ook gewoon binnen 3 maanden zonder verder gezeur erin gewild. Gelukkig snappen mijn buren het wel en word ik niet met de scheve pet aangekeken :). Ze staan er beiden ongeveer hetzelfde in: als het huis nog 3 jaar te koop had gestaan, hadden we dit over 3 jaar gehad en als het 3 jaar geleden was verkocht, hadden we het ook nu of eerder gehad. Dat is wel fijn, ze denken wel mee :).