manzano schreef:De prijzen zijn in Groningen ook niet voor niets zo veel lager dan in A'dam Arie![]()
juist
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

want dat zijn en blijven gewoon persoonlijke keuzes
net zoiets als Haarlem vind ik.
rowo schreef:Nicolletje schreef:Als ik eindelijk eens die loterij win dan koop ik wel een pandje daar, kan m'n zusje erin wonen en ik af en toe naar Amsterdam 'op vakantie'
Altijd blijven dromen
Maar we gaan nog steeds voor een paar miljoen hoor
Nicolletje schreef:Ik word namelijk nog steeds gestraft![]()
Een paar jaar terug had ik geld (iets van 50 euro) gewonnen op een staatslot... Maar ben dat lot kwijt geraakt
1 jaar en 1 maand later vond ik hem
Sindsdien nooit meer iets gewonnen...

Ariebombarie schreef:ach, alles is een persoonlijke keuze dames
zo zou ik, al zou ik een miljoen én een vila krijgen in Groningen, daar nog niet dood gevonden willen worden
Ga ik lekker van dat Miljoen genieten in mijn nieuw te bouwen huisje in de Bommelerwaard. Ik ben pas nog in Amsterdam geweest, maar idd, ik prefereer ook wat meer ruimte. Gelukkig willen de meesten liever daar wonen, waardoor ik die ruimte hier ook krijg.
Van mij mag iedereen wat mij betreft in A'dam wonen, zo lang ik maar niet mee hoef.

idefix4 schreef:Ariebombarie schreef:ach, alles is een persoonlijke keuze dames
zo zou ik, al zou ik een miljoen én een vila krijgen in Groningen, daar nog niet dood gevonden willen worden
Nou ik wel hoor! Als ik het krijg, neem ik het dankbaar aan en dan ga ik een makelaar bellen, die het in de etalage mag hangen...![]()

Wel weer lekker ruim allemaal 
(maar dat is meer tov die andere tuin hihi).rowo schreef:En ik kan het huisje geheel aan jullie showen. Morgen gaat vriendlief met me mee kijken.
http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/331
veerledec schreef:rowo schreef:En ik kan het huisje geheel aan jullie showen. Morgen gaat vriendlief met me mee kijken.
http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/331
Leuk! Vooral beneden inderdaad. Ben je al gaan kijken? Volgens mij is de badkamer-foto wel met een groothoeklens genomen, of niet?

manzano schreef:rowo schreef:Het huis heeft zijn voor- en nadelen. Maar goed, ik ga er nu nog een keer kijken (ken het natuurlijk al) en vriendlief voor het eerst En dan zien we wel.
Oooh je was al geweest..... dat had ik even gemist.

Groothoeklens gebruiken wij niet.
. Heel gaaf
!
. Ze staan er beiden ongeveer hetzelfde in: als het huis nog 3 jaar te koop had gestaan, hadden we dit over 3 jaar gehad en als het 3 jaar geleden was verkocht, hadden we het ook nu of eerder gehad. Dat is wel fijn, ze denken wel mee
.