Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Net de nieuwe bedrijfswagen getankt. Ik heb hem exact 8 dagen en er ging voor 136 euro diesel indit is toch echt niet meer te doen als je dat zelf moet betalen
Varekaj schreef:Veel sterkte Purny!
Ik heb een dilemma. Moet straks nog een pakje ophalen en dan wat anders wegbrengen. Ik dacht dat ritje per fiets te doen: enerzijds brandstof sparen, anderzijds parkeerticket uitsparen en gelijk zon meepikken voor mijn witte benen. Alleen... Ik durf er mijn nieuwe fiets niet voor gebruiken. Het pakje ligt in het hoofdkantoor van de post en ik ben als de dood, ondanks goed slot, dat mijn fiets spoorloos is tegen dat ik weer buiten sta. Maar mijn oude fiets rijdt dan weer minder vlot...
Varekaj schreef:Veel sterkte Purny!
Ik heb een dilemma. Moet straks nog een pakje ophalen en dan wat anders wegbrengen. Ik dacht dat ritje per fiets te doen: enerzijds brandstof sparen, anderzijds parkeerticket uitsparen en gelijk zon meepikken voor mijn witte benen. Alleen... Ik durf er mijn nieuwe fiets niet voor gebruiken. Het pakje ligt in het hoofdkantoor van de post en ik ben als de dood, ondanks goed slot, dat mijn fiets spoorloos is tegen dat ik weer buiten sta. Maar mijn oude fiets rijdt dan weer minder vlot...
Varekaj schreef:Ik heb normaal 2 sloten met cijfers (verschillende codes) maar vriend heeft er momenteel eentje mee.
Het postkantoor zit aan het gemeentehuis én aan het station én busstation, maar het is een doorlopende hele drukke straat, geen plein. Daar pikken ze fietsen aan de lopende band en niemand die er een een kik zal geven. Elektrische fietsen met kettingsloten verdwijnen er dagelijks. Ook uit de bewaakte fietsenstalling zelfs.
Ik kan de fiets niet in het zicht zetten vanuit het gebouw, anders was dat zeker een optie geweest.
Ga dus toch maar opteren om mijn oude stadsfiets te nemen.