Annash schreef:Ik was korter op de markt dan dit huis...
Van harte

Ga je hem nog delen met ons?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Annash schreef:Ik was korter op de markt dan dit huis...
Van harte
Ga je hem nog delen met ons?
Annash schreef:Christadk schreef:Annash wat super!! Gefeliciteerd! Was dit het huis die je graag wilde voor een bepaalde prijs maar de verkopers niet echt wilde toegeven?
Yup! Ik dacht er toch iedere keer nog aan. Gelukkig was 'ie nog beschikbaar en zijn we er toch uitgekomen.
ingedebruijn schreef:Jeetje had niet verwacht dat zo'n woning niet snel verkocht raakt. Waren er dan dingen die op de foto's niet zichtbaar zijn?
MacavityL schreef:Gefeliciteerd Annash! Ook hele schappelijke prijs
Ik ga morgen weer kijken naar een woning.. ben benieuwd hoeveel ik dit keer overboden wordt als ik een bod zou willen uitbrengen..Al moet je bij deze woning wel door het retro behang en de ouderwetse meubels heen kijken, misschien scheelt dat..
Annash schreef:MacavityL schreef:Gefeliciteerd Annash! Ook hele schappelijke prijs
Ik ga morgen weer kijken naar een woning.. ben benieuwd hoeveel ik dit keer overboden wordt als ik een bod zou willen uitbrengen..Al moet je bij deze woning wel door het retro behang en de ouderwetse meubels heen kijken, misschien scheelt dat..
Nou is dit wel in de Achterhoek dicht tegen de Duitse grens...![]()
Succes morgen!
Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd annesh! Leuk huis, netjes
Vriend werd gebeld door de makelaar van huis 2, was maandag een bezichtigdag geweest al en het huis was al verkochtWij zouden op dag 3 gaan kijken. Nou zouden we hem zelf ook al afzeggen, maar vind het wel bijzonder hoor zo in het noorden
ingedebruijn schreef:Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd annesh! Leuk huis, netjes
Vriend werd gebeld door de makelaar van huis 2, was maandag een bezichtigdag geweest al en het huis was al verkochtWij zouden op dag 3 gaan kijken. Nou zouden we hem zelf ook al afzeggen, maar vind het wel bijzonder hoor zo in het noorden
Zoeken jullie in de omgeving Leeuwarden?