Ik vind het zo spannend! We wonen in Spanje, maar hebben hier een appartement, waar we eigenlijk toch wel steeds vaker zijn. Dat wordt toch ons plekje, ooit. De keuken is 20 jaar oud en gewoon veel te laag voor ons (en we zijn toe aan wat moderners). We vinden het heel lastig, zijn gewend aan grote, ruime keukens en koken allebei graag. In deze keuken is gewoon geen ruimte voor twee personen, zeker niet van ons formaat.
Maar de nieuwe tekeningen zien er goed uit en we gaan er voor. We wilden eigenlijk een hele rustige achterwand, maar toen we hier gewoon zo tegenaan liepen in de bouwmarkt bij ons in de buurt, zag ik het ineens helemaal voor me. Dit is de tekening van de keuken, het de tegels komen dus tegen die achterwand (met de strepen erop (zijn de plaatsen waar de spotjes in de plank komen).
[ [url=m/uHie7w.png]Afbeelding[/url] ]
Nu kom ik nog met mijn hoofd ruim boven de afzuigkap uit, zo laag is de keuken, echt vreselijk. Het appartement was eerder van mijn moeder en zij was echt veel kleiner dan ik. Ha, mijn man kookt in Spanje heel vaak, maar moet hier bukken om in de pannen te roeren.