Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Ik zou niet wachten, de markt trekt aan, voor je het weet grijp je naast en is iemand je voor. Je zal de eerste niet zijn die een bod wilt doen en het verkocht blijkt te zijn.
_Sannee schreef:Shiloh schreef:Ik zou niet wachten, de markt trekt aan, voor je het weet grijp je naast en is iemand je voor. Je zal de eerste niet zijn die een bod wilt doen en het verkocht blijkt te zijn.
Het huis staat al wel 1,5 jaar te koop. Zou het dan niet heel toevallig zijn als er iemand ineens een bod deed? (Geen idee hoe dat gaat verder hoor. Is ons eerste huis)
Shiloh schreef:Dat zegt helemaal niks meer. Er zijn hier in het topic verschillende voorbeelden van mensen die net te laat waren op een huis dat al veel langer te koop stond. Gewoon morgen bellen en een tweede afspraak plannen. Ik geloof echt niet dat je lager in de prijs kunt zakken als je 1 of 2 dagen wacht. Je kunt het feit dat het 1,5 jaar te koop staat prima in de strijd gooien bij de onderhandelingen.
Shiloh schreef:Ik ben naar een hypotheek adviseur gegaan. Ik weet niet in welke regio je zit. Ik zou eerder voor een lokale hypotheek adviseur gaan dan naar de hypotheker of zo... die is duuuur.
Ik had een vrij simpel dossier en kreeg korting bij de lokale adviseur (1500 euro) bij de hypotheker ben je al gauw 3000 kwijt. Maar bij een adviseur ga je gewoon door nar de volgende bank als de eerste bank niet lukt, en rechtsstreeks bij de bank kost het je ook veel geld. Iets om te overwegen, ken er ook genoeg die wel rechtstreeks naar de bank gingen.
_Sannee schreef:Shiloh schreef:Ik ben naar een hypotheek adviseur gegaan. Ik weet niet in welke regio je zit. Ik zou eerder voor een lokale hypotheek adviseur gaan dan naar de hypotheker of zo... die is duuuur.
Ik had een vrij simpel dossier en kreeg korting bij de lokale adviseur (1500 euro) bij de hypotheker ben je al gauw 3000 kwijt. Maar bij een adviseur ga je gewoon door nar de volgende bank als de eerste bank niet lukt, en rechtsstreeks bij de bank kost het je ook veel geld. Iets om te overwegen, ken er ook genoeg die wel rechtstreeks naar de bank gingen.
Oke. We hebben nu gewoon eerst een gesprek met een bank waar we allebei bij zitten. Een gewone afspraak om te kijken wat je kan lenen kost naar mijn weten geen geld toch?
Als deze bank ons al wil lenen wat we nodig hebben, hoeven we dus niet persé nog langs andere banken als ik dat goed begrijp?
_Sannee schreef:Shiloh schreef:Ik zou niet wachten, de markt trekt aan, voor je het weet grijp je naast en is iemand je voor. Je zal de eerste niet zijn die een bod wilt doen en het verkocht blijkt te zijn.
Het huis staat al wel 1,5 jaar te koop. Zou het dan niet heel toevallig zijn als er iemand ineens een bod deed? (Geen idee hoe dat gaat verder hoor. Is ons eerste huis)
Liezel1 schreef:_Sannee schreef:
dat overkwam ons zo'n 3x. Ook met huizen die al bijna 4 jaar te koop stonden.
A_nouk schreef:Aan het energie label te zien, zal hij wel niet denderend geïsoleerd zijn, daarnaast staat er ook niet bij hoe oud de ketel is![]()
Huis staat aan de foto's te zien ook leegdenk dat het een gevalletje dubbel lasten is
Edit, wat een verschrikkelijk behang