Ariebombarie schreef:ja, maar toen veranderde er een boel. de mijne vind ik zeer realistisch. zegt ook dat de prijs die ik in mn hoofd heb te hoog is, maar ik ben eigenwijs
En daar zijn er meer van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ik dacht dat je kinderen wou op termijn ofzo... Ja dan kan je natuurlijk een ander appartement kopen als het jou niet uitmaakt.
Scheelt wel traplopen en een tuin onderhouden...
In IJburg waren een aantal ruime appartementen gebouwd, m'n zusje was er gaan kijken.
Nicolletje schreef:Ariebombarie schreef:waarom niet kopen? dit is de tijd om te kopen
Als jouw reden is, omdat je kinderen wil en wat groters, dan zou ik geen appartement kopen maar zoeken naar wat groters met een tuintje ofzoiets.
In plaats van nog een keer een appartement totdat je wat groters hebt.
rowo schreef:Ariebombarie schreef:ja, maar toen veranderde er een boel. de mijne vind ik zeer realistisch. zegt ook dat de prijs die ik in mn hoofd heb te hoog is, maar ik ben eigenwijs
En daar zijn er meer vanEn uiteindelijk krijgt heel vaak de makelaar toch gelijk
rowo schreef:Appartementen worden hier eigenlijk alleen gekocht door wat ouderen,
Ariebombarie schreef:ijburg, ja leuk op zich, maar voor mij te ver weg uit de stad
Ariebombarie schreef:had al een prima appartement met glas in lood schuifdeuren en al gevonden voor dat geld
Ariebombarie schreef:ja, daarom heb ik dus ook een probleem en moeten we blijven zitten waar we zitten, of iets kleins kopen op alleen mijn salaris
manzano schreef:Het ligt natuurlijk ook maar helemaal aan je situatie..... als je al wat anders hebt of je zit bijv. met dringende redenen als kinderen etc. dan is het een ander verhaal. Dan snap ik ook heel goed dat je het meer op safe speelt.
Niemand wil blijven zitten met 2 huizen.
Nicolletje schreef:Ariebombarie schreef:had al een prima appartement met glas in lood schuifdeuren en al gevonden voor dat geld
Blijkbaar niet, anders had je het wel gekocht toch?
pmarena schreef:Ik ben bang dat het in veel gevallen niet eens gaat om minder winst....maar meer verlies als je nog verder in prijs moet zakken