lonniejj schreef:Op een iPod nano kunnen geen filmpjes gezet worden
Op de nieuwe wel hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonniejj schreef:Op een iPod nano kunnen geen filmpjes gezet worden
Revanches schreef:Even een vraagje, kun je ook normale MP3's op de IPOD NANO zetten, of moet dat speciaal Itunes zijn?
(Wil graag een Ipod,maar zodra ik daar Itunes voor moet gaan gebruiken,houd het voor mij op. Heb alle muziekfiles in MP3 staan...)
Hitime schreef:Hoe kan je iTunes de artiest veranderen?
Guernica schreef:Ik had vanmiddag dat mijn nano vastliep. Deed helemaal niks meer, reageerde ook niet op inpluggen op PC.
Heel raar, nu batterij leeg dus viel die uit. Laadt hem nu weer op. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het de volgende keer wat sneller kan verhelpen?
Marloess_ schreef:Ik heb sinds gister zo'n nieuwe ipod Nano, maar ik krijg er met geen mogelijkheid muziek meer op.
Muziek staat gewoon in de bibliotheek etc, maar ik kan het echt niet slepen naar mn ipod.
Dat doet ie gewoon niet.
Helpppp.
Revanches schreef:Even een vraagje, kun je ook normale MP3's op de IPOD NANO zetten, of moet dat speciaal Itunes zijn?
(Wil graag een Ipod,maar zodra ik daar Itunes voor moet gaan gebruiken,houd het voor mij op. Heb alle muziekfiles in MP3 staan...)
GuitarLove schreef:Haha, dat had ik ook, had eerst een iPod mini met oudere versie van iTunes en gewoon slepen maar![]()
Bij de nieuwere versie van iTunes gaat dat niet, daar moet je alles in de bibliotheek zetten zoals je dat wilt en dan bij je iPod bij muziek klikken op synchroniseren, dan maakt hij alles van je bibliotheek gelijk aan je iPod. Als je een bepaald liedje wel in je bibliotheek wilt hebben staan, maar niet op je iPod moet je het vinkje aanklikken, dus zorgen dat er geen vinkje meer voorstaat.
Ditzelfde geldt voor video's en foto's
niceboy16 schreef:Guernica schreef:Ik had vanmiddag dat mijn nano vastliep. Deed helemaal niks meer, reageerde ook niet op inpluggen op PC.
Heel raar, nu batterij leeg dus viel die uit. Laadt hem nu weer op. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het de volgende keer wat sneller kan verhelpen?
Zelfde hier..
GuitarLove schreef:Revanches schreef:Even een vraagje, kun je ook normale MP3's op de IPOD NANO zetten, of moet dat speciaal Itunes zijn?
Wat bedoel je precies? Want als je al je mp3's gewoon in een mapje op je computer hebt staan kan je ze heel gemakkelijk allemaal in 1 keer toevoegen aan iTunes. Ik heb even gekeken, en alles in mijn iTunes bibliotheek staat op mijn computer opgeslagen als mp3, dus er volgens mij heb je geen probleem![]()
Als je iets niet hebt staan in het juiste bestandsformaat, bijvoorbeeld je hebt een windows mediaplayer-bestand (of hoe dat ook mag heten:+) vraagt hij zelf of hij dat mag converteren naar een bestand waar hij wel wat mee kan, ja klikken en voila, hij staat in je bibliotheek
Marloess_ schreef:Ik heb er nu wel muziek op gekregen, weet alleen niet meer hoe ik het heb gedaan.