Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

floor__

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 23:56

lonniejj schreef:
Op een iPod nano kunnen geen filmpjes gezet worden Knipoog

Op de nieuwe wel hoor Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:57

Ik had vanmiddag dat mijn nano vastliep. Deed helemaal niks meer, reageerde ook niet op inpluggen op PC.
Heel raar, nu batterij leeg dus viel die uit. Laadt hem nu weer op. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het de volgende keer wat sneller kan verhelpen?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:33

Is er iemand met wie ik kan PBen over Itunes? Snap er namelijk helemaal niks van Bloos!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:44

Mijn Ipod wil niet opladen? Verward
Ik heb een Ipod shuffle, hij deed het super, nu is ie leeg. Hij hangt nu al bijna 3 dagen een mijn pc maar hij doet het nog steeds niet..

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:04

Ik heb sinds gister zo'n nieuwe ipod Nano, maar ik krijg er met geen mogelijkheid muziek meer op.
Muziek staat gewoon in de bibliotheek etc, maar ik kan het echt niet slepen naar mn ipod.
Dat doet ie gewoon niet. Scheve mond

Helpppp. Nagelbijten / Gniffelen

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:17

Ik heb er nu wel muziek op gekregen, weet alleen niet meer hoe ik het heb gedaan. Clown

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:22

Even een vraagje, kun je ook normale MP3's op de IPOD NANO zetten, of moet dat speciaal Itunes zijn?

(Wil graag een Ipod,maar zodra ik daar Itunes voor moet gaan gebruiken,houd het voor mij op. Heb alle muziekfiles in MP3 staan...)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:56

mp3 kan goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:11

Hoe kan je iTunes de artiest veranderen? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:13

Revanches schreef:
Even een vraagje, kun je ook normale MP3's op de IPOD NANO zetten, of moet dat speciaal Itunes zijn?

(Wil graag een Ipod,maar zodra ik daar Itunes voor moet gaan gebruiken,houd het voor mij op. Heb alle muziekfiles in MP3 staan...)

Je kan MP3 volgens mij ook in iTunes'gevallen' omzetten. Weet even niet meer hoe dat heet, Converseren ofzo? Je moet dan als je iTunes opstart bij 'Bestand' » 'Bestand aan bibliotheek toevoegen'.
Dan kan je ze iig. afspelen met iTunes.. Knipoog

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:00

Hitime schreef:
Hoe kan je iTunes de artiest veranderen? Lachen

Rechtermuisknop op het nummer » Info tonen » Info. En dan gewoon intypen Lachen

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:27

Kan iemand mij misschien helpen?

Sinds 3 dagen kan ik mijn Ipod niet meer Synchen. Als ik bij File (in Itunes) op SYNC IPOD klik, probeert hij het wel, maar dan breekt hij hem halverwege af en krijg ik een waarschuwing.

The Ipod cannot be synched. An unknown error occurred (-48).

Weet iemand hoe ik deze fout kan verhelpen en wat het is? Ik kan dus gewoon geen nieuwe liedjes of films op mijn Ipod zetten, iets wat me heel erg frustreert Scheve mond

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:20

Guernica schreef:
Ik had vanmiddag dat mijn nano vastliep. Deed helemaal niks meer, reageerde ook niet op inpluggen op PC.
Heel raar, nu batterij leeg dus viel die uit. Laadt hem nu weer op. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het de volgende keer wat sneller kan verhelpen?

Zelfde hier.. Scheve mond

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:36

Marloess_ schreef:
Ik heb sinds gister zo'n nieuwe ipod Nano, maar ik krijg er met geen mogelijkheid muziek meer op.
Muziek staat gewoon in de bibliotheek etc, maar ik kan het echt niet slepen naar mn ipod.
Dat doet ie gewoon niet. Scheve mond

Helpppp. Nagelbijten / Gniffelen

Haha, dat had ik ook, had eerst een iPod mini met oudere versie van iTunes en gewoon slepen maar Clown
Bij de nieuwere versie van iTunes gaat dat niet, daar moet je alles in de bibliotheek zetten zoals je dat wilt en dan bij je iPod bij muziek klikken op synchroniseren, dan maakt hij alles van je bibliotheek gelijk aan je iPod. Als je een bepaald liedje wel in je bibliotheek wilt hebben staan, maar niet op je iPod moet je het vinkje aanklikken, dus zorgen dat er geen vinkje meer voorstaat.
Ditzelfde geldt voor video's en foto's Lachen

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:40

Revanches schreef:

Wat bedoel je precies? Want als je al je mp3's gewoon in een mapje op je computer hebt staan kan je ze heel gemakkelijk allemaal in 1 keer toevoegen aan iTunes. Ik heb even gekeken, en alles in mijn iTunes bibliotheek staat op mijn computer opgeslagen als mp3, dus er volgens mij heb je geen probleem Lachen
Als je iets niet hebt staan in het juiste bestandsformaat, bijvoorbeeld je hebt een windows mediaplayer-bestand (of hoe dat ook mag heten:+) vraagt hij zelf of hij dat mag converteren naar een bestand waar hij wel wat mee kan, ja klikken en voila, hij staat in je bibliotheek Lachen

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:45

GuitarLove schreef:
Haha, dat had ik ook, had eerst een iPod mini met oudere versie van iTunes en gewoon slepen maar Clown
Bij de nieuwere versie van iTunes gaat dat niet, daar moet je alles in de bibliotheek zetten zoals je dat wilt en dan bij je iPod bij muziek klikken op synchroniseren, dan maakt hij alles van je bibliotheek gelijk aan je iPod. Als je een bepaald liedje wel in je bibliotheek wilt hebben staan, maar niet op je iPod moet je het vinkje aanklikken, dus zorgen dat er geen vinkje meer voorstaat.
Ditzelfde geldt voor video's en foto's Lachen

Ja idd, ik doe het nu ook met synchroniseren.
Maar mn zus heeft precies dezelfde iPod en versie van iTunes, en die moet 't wel slepen. Sigaar

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:49

Ja, volgens mij kan je het ergens wijzigen Knipoog

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 10:31

niceboy16 schreef:
Guernica schreef:

Zelfde hier.. Scheve mond

Dat had een meisje dat ik kende ook, toen deed mijn nichtje wat et voila. Tong uitsteken Ik zal even navragen waar ze dan op drukt, misschien werkt het ook wel bij jullie!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 13:59

GuitarLove schreef:
Revanches schreef:

Wat bedoel je precies? Want als je al je mp3's gewoon in een mapje op je computer hebt staan kan je ze heel gemakkelijk allemaal in 1 keer toevoegen aan iTunes. Ik heb even gekeken, en alles in mijn iTunes bibliotheek staat op mijn computer opgeslagen als mp3, dus er volgens mij heb je geen probleem Lachen
Als je iets niet hebt staan in het juiste bestandsformaat, bijvoorbeeld je hebt een windows mediaplayer-bestand (of hoe dat ook mag heten:+) vraagt hij zelf of hij dat mag converteren naar een bestand waar hij wel wat mee kan, ja klikken en voila, hij staat in je bibliotheek Lachen

Oke,dan weet ik genoeg. Knipoog
Ik zit namelijk in dubio of ik een Ipod zal aanschaffen.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 11:02

Ik heb een ipod nano met itunes maar hij deed het altijd goed de nummers kwamen er gelijk op, maar nu wou ik gister weer een paar nummers toevoegen en nou wil itunes ze er niet opzetten..
wat kan ik hier tegen doen?
alvast bedankt Lachen

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:06

kan iemand mij misschien daarmee helpen Bloos ?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:01

Klein iPod probleempje.. (30GB video)
Hij hangt en stottert sinds gisteren. Ik hoor en voel de hardeschijf "hangen" (draait rond en hangt ergens even stil, draait dan verder enz) en het nummer dat hij dan afspeelt hapert ook. Is niet steeds hetzelfde nummer.
De brightness doet raar (ineens heel fel, dan helemaal donker) en hij reageert traag.
Reset en Restore(!) helpen maar even. iTunes klaagt ook dat de iPod corrupted is.
Ik dacht gister dat de Restore geholpen had (heeft het gistermiddag prima gedaan), maar vanochtend hing hij weer.
Heb geen garantie meer, iemand nog suggesties of wordt dit wachten tot hij echt dood is en dan een nieuwe kopen Huilen

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 00:38

help help help

Ik ben al niet zo handig met mijn Ipod, maar dit slaat wel alles Tong uitsteken. Ik heb met moeite mijn nummers erop gekregen. Voordat ik op vakantie ging wilde ik er weer wat nummers bijzetten. Nou, opgeslagen en in mijn bibliotheek gezet (in iTunes). Maar deze stonden niet op mijn iPod en dat vond ik al vreemd.

Nu ben ik mijn iPod een beetje aan het opruimen en reageert hij helemaal nergens meer op. Ik heb heel mijn bibliotheek leeggehaald in iTunes en ik synchroniseer dan mijn iPod.. maar nog steeds staan die nummers op mijn iPod.... hoe kan dat? help!

EDIT

Hij is leeg.. maar nu krijg ik er niks meer op. Niet via importeren, niet via slepen, niet via bestanden aan bibliotheek toevoegen..... Ik vervloek die iPod werkelijk...

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 05:24

Marloess_ schreef:
Ik heb er nu wel muziek op gekregen, weet alleen niet meer hoe ik het heb gedaan. Clown

Je moet als je Ipod bij Itunes erin zit, op je rechtermuis knop klikken en dan een nieuwe afspeellijst maken (dus een nieuwe afspeellijst in je ipod, daarin je muziek slepen en klaar.
(dat was bij mij het probleem dat ik mijn muziek erniet op kreeg)

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 13:31

Volgens mij hadden meerdere mensen vorige dagen ( week? ) er last van dat ze geen nummers op hun ipod kregen, misschien iets met i - tunes? Meisje uit mijn klas had dat deze dagen nl. ook. Nog meer mensen last van gehad?