Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar jullie hebben niet veel gemist, de hele september maand stond in het teken van oogsten, drogen en inmaken, en daar had ik al zoveel over geschreven 
Ik hoop morgen of overmorgen mijn nieuwe stukje te plaatsen
Mini koetjes was inderdaad wel wat geweest
Ik vind koeien prachtig. Maar ik denk dat het eerder weer een paar melkgeiten worden en doe zijn ook super schattig
het heet klein wonen magazine https://kleinwonenmagazine.nl/ Maar was zeer vereerd dat ze mij benaderden
, Dan hebben we dan meer inkomsten als nu.... En anders zit er niets anders op als door te werken

.
mijn mams heeft dr eigen opgeofferd om er moes van te maken. Lukt mij gewoon niet kwa tijd naast mijn werk. Ook wat uitgedeeld aan schoonouders. Mijn mams heeft er ook al appeltaart van gemaakt en appel kruimel dessert. Nog 1 emmer over die houd ik zelf. Wil nog graag karamel appels maken en appelflappen.

Maar met zelf geplukte rozebottels zal hij vast een stuk gezonder zijn toch
Dat was een mooie oogst van je appelboom
Wat fijn dat je moeder er moes van gekookt heeft en de appel kruim dessert klinkt ook heerlijk.
ook voor de felicitaties
maar inmiddels hebben ze wel door dat dit onze keuze is en dat we van dit leven genieten. Maar dat we zover weg wonen is wel een ding ja... Maar het had altijd gekker gekunt en ze mogen blij zijn dat ik niet durf te vliegen. Want wie weet was het dan wel Nieuw Zeeland, Australie, Canada of iets dergelijks geworden
Dat hadden ze toch niet meer met de auto kunnen doen...
Hebben ze je wasgoed opgevreten, of zijn ze boven op je auto geklommen
Geiten zijn niet altijd even makkelijk maar super leuk, vind ik
Wat voor ras hadden/hebben jullie? Zonde dat ze je jonge boompjes beschadigden, dan is de lol er wel snel af. Wij hadden onze geiten achter 5 rijen stroomdraad en dat ging prima, maar als er weer geiten komen dan schaffen we ons nog zo´n verplaatsbare heining aan, die ook lammeren achter de draad houd
Hoop ik dan
Ik ben zelf meer van de gewone stoofperen