Fun-da deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:18

idinn schreef:
Kom hier altijd langs op de fiets. Altijd al benieuwd geweest naar de binnenkant. Is mij alleen een raadsel hoe je hier wonen en iets van horeca kan combineren. De weg er langs is trouwens elke ochtend en avond file. Heel gezellig.. dus de prijs is ook bijzonder.

https://www.funda.nl/koop/ede/huis-4167 ... seweg-157/

Idd leuk om eens van binnen te zien (ik sta ook dagelijks in de file langs dit huis) en kon/kan er niet echt kijk op krijgen :+
Beetje aan de prijs wel ja := . Wel een mooi bos aan de overkant

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:57

Kaka schreef:
Nee, juist niet, heerlijk dat geel, ik word er blij van :D Interieur is daarentegen… interessant.

Via die in Deventer kom ik op deze: https://www.funda.nl/koop/epse/huis-473 ... mseweg-56/ Heeft behoorlijk wat love and care nodig, maar wat kan dit een prachtige stek worden :))

Die heb ik ook uitgebreid zitten bekijken. Vind hem fantastisch. Staat al eeuwen te koop. Maar met het werk dat nog moet wordt het echt te duur.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:33

Ja vind het ook wel wat maar biedt de helft :D
Wel een unieke plek denk ik maar helaas te duur
Ziet er wel triest uit met al die begroeide dingen.
Maar een mooie plek en als je genoeg geld hebt kun je er een paradijsje van maken
manzano schreef:
Kaka schreef:
Nee, juist niet, heerlijk dat geel, ik word er blij van :D Interieur is daarentegen… interessant.

Via die in Deventer kom ik op deze: https://www.funda.nl/koop/epse/huis-473 ... mseweg-56/ Heeft behoorlijk wat love and care nodig, maar wat kan dit een prachtige stek worden :))

Die heb ik ook uitgebreid zitten bekijken. Vind hem fantastisch. Staat al eeuwen te koop. Maar met het werk dat nog moet wordt het echt te duur.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:47

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:54

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:58

Ik zat al op googlemaps te kijken maar volgens mij geen vreemde buren of andere dingen in de omgeving :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:14

Ik gok de agrarische bestemming?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:15

Niobe schreef:
Cayenne schreef:
Die in Epse is inderdaad leuk zeg! Daar valt wel iets mee te doen, maar gaat wel wat kosten.

Voor wat je hier bij krijgt en die locatie vind ik dit geen gek bedrag: https://www.funda.nl/koop/ruurlo/huis-4 ... rweg-9-9a/

En deze is bijna 3 keer zo duur, ook een paardenpand :P https://www.funda.nl/koop/chaam/huis-41 ... estraat-1/

Wow, die in Ruurlo is geen geld voor wat je krijgt idd :oo Niet eens erfpacht ook. Waar zitten die haken en ogen dan? :')

Ik kan me twee dingen bedenken: er zit geen grond bij (die moet je erbij huren) en het rieten dak is aan vervanging toe... maar dat is ook alles.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:19

Ik heb het adres even gegoogled maar blijkbaar zit er nu een Ruitersportzaak.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:20

Niobe schreef:
Cayenne schreef:
Die in Epse is inderdaad leuk zeg! Daar valt wel iets mee te doen, maar gaat wel wat kosten.

Voor wat je hier bij krijgt en die locatie vind ik dit geen gek bedrag: https://www.funda.nl/koop/ruurlo/huis-4 ... rweg-9-9a/

En deze is bijna 3 keer zo duur, ook een paardenpand :P https://www.funda.nl/koop/chaam/huis-41 ... estraat-1/

Wow, die in Ruurlo is geen geld voor wat je krijgt idd :oo Niet eens erfpacht ook. Waar zitten die haken en ogen dan? :')

een deel van het perceel moet je huren, de buitenbak en weilanden zitten er niet bij, alleen die paddock

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:24

Het genoemde huis in Ruurlo is van kennissen van mij. Het staat al jaren te koop en ze zijn ook al aanzienlijk gezakt in prijs.
Er is inderdaad geen grond/weiland bij, alleen een paddock. Die is ook veel te klein om als rijbak te gebruiken. Het ligt ook niet heel mooi vrij, de buren zitten heel dichtbij, bijna tegen het huis wat te koop staat aan en hebben een nogal rommelige (om niet te zeggen aftandse) springstal.
Voor deze regio is het zelfs na de prijsverlagingen nog steeds flink aan de prijs.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:25

Bedankt voor de toelichting! Dat geeft toch wel een ander beeld.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:27

Morpheus81 schreef:
Het genoemde huis in Ruurlo is van kennissen van mij. Het staat al jaren te koop en ze zijn ook al aanzienlijk gezakt in prijs.
Er is inderdaad geen grond/weiland bij, alleen een paddock. Die is ook veel te klein om als rijbak te gebruiken. Het ligt ook niet heel mooi vrij, de buren zitten heel dichtbij, bijna tegen het huis wat te koop staat aan en hebben een nogal rommelige (om niet te zeggen aftandse) springstal.
Voor deze regio is het zelfs na de prijsverlagingen nog steeds flink aan de prijs.

Ik zag idd ook al een verkoopbericht van 2012. Wat jammer van zo'n mooi huis!
Nouja.. het huis blijft wel mooi, maar niet ideaal voor waar ik het voor zou willen gebruiken :+ (al kan ik het dan nog niet veroorloven)

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:30

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:31

Het huis zelf is inderdaad mooi, luxe en ruim. De stallen zijn ook erg luxe trouwens (gek dat ze daar geen foto van binnen laten zien). Maar het is echt nog steeds te duur voor hier en bovendien heeft het inderdaad een agrarische bestemming (wat dus heul onhandig is zonder grond!).

De ruitersportzaak zat overigens eerst in het dorp. De familie laat nu een geheel nieuwe pand bouwen met stallen etc elders en daar zal te zijner tijd de ruitersportzaak ook naartoe gaan. Maar eerst moet dit nog verkocht worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 14:43

Die in Epse is schattig , heeft het ooit bij het kasteel gehoord?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:18

Die in Ruurlo had ik ook gezien. Maar die is qua kavel echt beroerd. Heb echt even zitten kijken of ik me niet een perceel nummer vergist had nog.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:25

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:26

brrr afschuwelijk en ook nog in almere, ik sla echt over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:31

Zou er niet door gevonden willen worden :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:33

Oeh ik vind het wel wat hebben. Alleen Almere vind ik ook niet wat nee :=

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:15

Kaka schreef:

Deze wilden wij bezichtigen, zo rond afgelopen zomer. We zijn er een keertje langs gereden en besloten om het niet te doen.
Het is sowieso heel veel tlc en :$ nodig.
Bovendien voor ons te dicht bij een drukke weg.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:34

Almere been there/done that/got the t-shirt, maar dat huis vind ik wel heel mooi :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:35

Whaaa die zolder in Almere: verboden om ook maar IETS aan de muur te hangen. Foeilelijk!

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:40

Ik als rasechte Drent zie mezelf ook niet in Almere wonen maar het huis is best geinig. Ook zo met al die ramen richting het water. Maar als ik een miljoen had te besteden dan kocht ik me een mooi paardenobject