Het voelt ook heel gezellig hier 
Als ie nou 's stopt met alles eten, vind ik 'm ook heel knap
Heb soms het idee dat we stiekem een Border Collie hebben gekocht i.p.v. een Berner Sennen
hij is zooo DRUK! En rennen, niet normaal joh 
En wanneer we denken 'klaar' te zijn... ik hoop dat als we volgend winter ingaan, we zo'n beetje de echt grote dingen buiten voor de paarden wel gedaan hebben, that is: automatische waterbakken overal, stallen in de schuren, met uitlopen, dak van de schuren vernieuwd, alle paddocks netjes (met hout) omheind, weides groen
, bak netjes rijdbaar, alle schuilstallen op orde, alle verlichting op orde, buitenpoetsplaats, binnenpoetsplaatsen, zadelkamer, solarium hangend.... volgens mij ben ik er dan wel.. Dan kunnen we ons daarna bezig houden met alles mooi bestraten met nette tegels, mooie grasperkjes/bloembakken maken, heg om het perceel heen, zitjes creëren, hangmat ophangen
De leuke extra dingen zegmaar haha
En ik hoop dat we na de winter met het huis kunnen beginnen. Of althans: deze winter nog het dak isoleren van het huis, anders kunnen we geen subsidie meer aanvragen, want dat gaat per 2 energiebesparende dingen. Spouwmuren hebben we natuurlijk al geïsoleerd, dus dan zou het dak nummer 2 worden
En dan na de winter verder met ???
. Moet nog zóveel in huis gebeuren... misschien dat we eerst de hele benedenverdieping aanpakken (nieuwe keuken, vloer eruit: isoleren en vloerverwarming in de nieuwe vloer, deur naar buiten in bijkeuken maken, bijkeuken omgooien, serre aanbouwen (?)), of dat we juist boven met een nieuwe badkamer en vaste trap naar zolder beginnen..
Maar dat gaat ons bij elkaar denk ik sowieso nog wel 4-5 jaar kosten denk ik... Sowieso al om te sparen 
Maar ik vergeet nu ongetwijfeld de helft
En als we bezig zijn, zullen de plannen ook nog wel 10x wijzigen
Dus basically: we zien 't wel
Lekker genieten
Wilgje erbij en nog genoeg in de planning
prutsmuts
en een geweldig feest was het zeker!
en de mannen (en Kaatje
En dat van 1 weekend! 

Goed bezig!