Maar stiktape en garen kan ik volgens mij nog wel gebruiken. Ik zal je een pb sturen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Lekker fris en modern. Fijn plekje
.
jullie maken er een prachtige schip van.
Het zijn stickers
En ik heb de rotte delen van de achterwand weggewerkt door wat te schuren, plamuren en schilderen.. Nieuw Ikea matras erin, nieuwe verlichting.. en veel meer dan dat hebben we daar nog niet aan gedaan. 

. Mooi hoor, dat wordt genieten straks. Mo_86 schreef:Jeetje het wordt inderdaad steeds meer jullie boot!
Wel een tip die me net te binnen schiet: check of de bouten waarmee de verstaging aan de puttingen vast zit van A4 kwaliteit zijn en niet van A2 kwaliteit. Dat was bij ons het geval. We werden er op gewezen door een andere eigenaar van hetzelfde type boot, bij hem zijn daardoor aan één kant de bouten op een gegeven moment gebroken waardoor zijn mast naar beneden is gekomen. De kosten van eventueel vervangen zijn gelukkig niet hoog. Wij hebben ook een wat oudere boot en kwamen er dus achter dat het in die gebruikelijk was om A2 kwaliteit te gebruiken wat dus eigenlijk niet voldoende is. Toen we het hoorden hebben we meteen die bouten vervangen.

Hopelijk blijft de warmte van het stoken na het isoleren wat langer binnen hangen. En in de zomer scheelt het hopelijk ook, dan is het al gauw te warm binnen.