Geplaatst: 12-09-19 20:59
superpony schreef:
Wat is een mudroom?? Modder kamer??
Een ruimte waar je als eerste binnenkomt met vieze kleren en daar uit kan doen of schoon kan maken. Vaak dus de eerste ruimte als je door de achterdeur komt.
Sorry Ts het zou wel eens kunnen dat dit mijn eerste reactie is in dit topic. Maar ik volg al stilletjes vanaf het begin
Sorry SP had het gelezen maar was tegelijk aan het koken. Zoals Elizabeth zegt inderdaad een ruimte bij de achterdeur waar vieze schoenen en kleren uit gaan. Ook vanuit de garage komen we daar langs voordat we in de rest van het huis komen.
pien_2010
Geplaatst: 12-09-19 22:28
Een heuse modderkamer dus. Jes hebben jullie geen houtkachel voor dat hout? Ook wel zonde.
Aah zo haha, nou dan heeft onze bijkeuken dubbele dienst, want daar worden altijd de vieze schoenen uitgedaan(alle schoenen overigens, want die dragen we niet in huis)
Wauw jes, Wat is het allemaal mooi aan het worden zeg! En de mudroom, die mis ik hier heel erg stiekem. ik sleur nog wel eens wat vlas en hooi mee in mijn kleding, sokken, schoenen enz. En in de winter slepen we allemaal bergen modder mee Hier binnen komend sta je meteen midden in de keuken helaas.
Net is het hout ook opgehaald, zou eigenlijk gisteren al gebeuren maar die kerel is niet op komen dagen. Ik ga straks de rest onder de hangard nog een beetje opruimen, paarden schuur van zand ontdoen, en de balken die geschilderd moeten worden van de hangard naar de paarden schuur brengen. Hopelijk gaan ze dan snel aan de slag met oprit achter het huis (en dus voor de hangard) an kan daarna het hooi geleverd worden (er komt een baal of 15, dus ongeveer 4 ton)
En volgende week komt mijn moeder alweer Wil deze week dus nog wat "kleine" klusjes doen, net ook verf en vernis gehaald voor de salontafel hoop dat het gaat lukken wat ik wil, en de kleur ook leuk uitpakt. Deze salontafel
En wil daar deze stijl van maken maar dan kijken of het onderstel in een andere kleur leuk uitpakt (is een soort van donker blauw grijs achtig)
Jes
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-19 17:03
Net is er iemand geweest die onderstaande te lage balk veranderd heeft Dit wordt mijn naaikamer. Foto is heel in het begin gemaakt dus grote verandering zo En vanaf de andere kant gemaakt
Is inderdaad de oude koeienstal Zit aan de achterkant van het huis, de deur (die wij hebben laten maken) komt in de toekomstige woonkamer uit. De ruimte is 3m breed en ruim 7 meter lang.
Pandora, dat durf ik niets van te zeggen, ik ben al lang blij dat iemand het komt halen en ik het niet zelf in de trailer hoef te laden en er weer uit moet halen