Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Ik ga ook volgen (doe ik eigenlijk stiekem al een tijdje)!
Wat een gaaf project hoor. Wij krijgen in juni de sleutel van een soortgelijk project, iets kaler nog dus vooral meer opbouw.
Brutale vraag misschien maar doen jullie zaken uit een bouwdepot of vanuit spaargeld?
MarliesR schreef:Robijntjah schreef:Ik ga ook volgen (doe ik eigenlijk stiekem al een tijdje)!
Wat een gaaf project hoor. Wij krijgen in juni de sleutel van een soortgelijk project, iets kaler nog dus vooral meer opbouw.
Brutale vraag misschien maar doen jullie zaken uit een bouwdepot of vanuit spaargeld?
Oh leuk dat jullie ook een project gaan doen! We hebben een bouwdepot voor de grote dingen. Die gaan we straks voor het eerst aanspreken voor de daken. Daarna gaan we zien wat er van over is en hopen we ook direct de elektra te kunne doen. Maar eerst maar even afwachten of het dak volgens plan verloopt.
We hebben rachels![]()
[ [url=m/a1jei4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu de gipsplaten op maatzagenmaken.
JudithO schreef:Gaaf robijntjah! Ik krijg jeukende handjes als ik die foto's zie. Zoveel leuke dingen mee te doen.
Enne, mooi rood is niet lelijk! Ik heb ook een rode keuken, maar dan wel een kwaliteits-keuken. Dan is rood echt zo lelijk nog niet
[ Afbeelding ]
Robijntjah schreef:Ja, deze is mooi inderdaad en waarschijnlijk niet van plastic
Echt he, zoveel mogelijkheden bij dit huis... We gaan 2 draagmuren verwijderen sowieso waardoor je 1 grote woonkamer (met vide) krijgt en een open keuken!
Spytgnieskje schreef:Zonde om hier gips overheen te doen, mooi plafond joh!
superpony schreef:Straks is het zo netjes en opgeknapt dat je het zo wel prima vindt
Prairy schreef:Als ze balken doorgezaagd hebben voor de elektra, check dan wel even of ze nog stevig zijn! Zou een beetje jammer zijn als je er 1 op je kop krijgt