Mizora schreef:Weten jullie een goedkopere vervanging voor neutral (color) waspoeder? Vanwege jeuk van één van mijn honden moet ik nu vaker wassen, ze slaapt op mijn bed dus dat gaat best hard. Ze reageert op het zand in de omgeving heb ik het gevoel, een flink deel van de route is langs bouwputten op het moment. Hoewel wasmiddel ook uit lijkt te maken (vandaar neutral). Maar waar ik eerder gewoon eens in de zoveel tijd robijn klein en krachtig kocht 1+1 gratis, moet ik nu vaker wassen en duurder wasmiddel gebruiken. Dat tikt toch wel aan.
Tussen poeder en vloeibaar merk ik voor mijzelf geen verschil. Voor beide gebruik ik een maatbeker (bij de één de dop, voor de ander een maatschep die bij mijn eiwitpoeder kwam). Ik doseer de helft tot driekwart van wat er op de verpakking staat.
Ik kan dus nergens tegen krijg overal jeuk van en kan alleen tegen Ariel en tegen het wasmiddel van de lidl als ik iets ander gebruik ga ik dood van de jeuk. Dus wie weet kan je dat proberen. Vriendin van mij kan echt alleen tegen lidl wasmiddel en verder nergens tegen ook ivm jeuk