Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Ik ben aan het kamperen in de ardennen. Ga ik dat overleven?
Joolien schreef:Meliaforever schreef:Ik ben aan het kamperen in de ardennen. Ga ik dat overleven?
Ik zou echt wel even voorzorgsmaatregelen nemen. Better safe than sorry. Volgens de laatste verwachtjng is hagel tot 6 cm goed mogelijk. Dat wil je niet op je tent hebben gok ik
Ik zit nu lekker in de tuin. Is nog aardig te doen!
Joolien schreef:De kern ligt in België nu maar door de warmte is jet goed mogelijk dat de bui over heel nl gaat trekken. Of dat er plaatselijk buien ontstaan. De situatie is zeer onstabiel.
Wilawander schreef:Vind het zo apart dat de weersites nog niks aangeven. Zelfs geen drup regen. Hier staat voor zaterdag 40 graden... bah. We hebben dat weekend een aantal mensen die komen kamperen. Ik joop maar dat het allemaal erg gaat meevallen. In elk geval staan de badjes voor de honden gevuld.
Shirley schreef:Wilawander schreef:Vind het zo apart dat de weersites nog niks aangeven. Zelfs geen drup regen. Hier staat voor zaterdag 40 graden... bah. We hebben dat weekend een aantal mensen die komen kamperen. Ik joop maar dat het allemaal erg gaat meevallen. In elk geval staan de badjes voor de honden gevuld.
Misschien omdat er geen rubriek is voor bevroren tennisballen?
Hier ook een grote buienkans met 0 % regen...
Wilawander schreef:Vind het zo apart dat de weersites nog niks aangeven. Zelfs geen drup regen. Hier staat voor zaterdag 40 graden... bah. We hebben dat weekend een aantal mensen die komen kamperen. Ik hoop maar dat het allemaal erg gaat meevallen. In elk geval staan de badjes voor de honden gevuld.