itske schreef:ik zou toch contact opnemen met een juridisch loket. oxxio neemt een loopje met je. Ze spelen een spel wie heeft de langste adem. hier heb je echt hulp bij nodig.
Leg eens uit? Waarom zou Oxxio een spelletje spelen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
itske schreef:ik zou toch contact opnemen met een juridisch loket. oxxio neemt een loopje met je. Ze spelen een spel wie heeft de langste adem. hier heb je echt hulp bij nodig.
bridgetF schreef:Ik heb respect voor TS, ik zou zelf niet tegen die stress kunnen als het zo lang duurde voor ik wist waar ik aan toe was. Nu ben ik wel stress kip eerste klas.
een electricien ga ik sowieso laten komen
dan staat de meter stil. Met koelkast aan was het in 7 uur ca 1,5 kWh gestegen. lifaya schreef:Wat zou ik dan wel moeten doen als alles wat ik nu doe of heb gedaan onnodig is?een electricien ga ik sowieso laten komen
Yvank_ schreef:Heb je nou al een keer alle stekkers voor langere tijd eruit getrokken om te zien wat er dan gebeurt? Dat zijn dingen die wél helpen. Elke keer naar de meter turen wordt het niet anders van en steeds een paar stekkers erin laten zitten ook niet.
Sammie schreef:Stel dat er een tandje is afgebroken. Wat kan ts dan doen aan die hoge rekening?
Morganlefay schreef:Denk dat de aftappers zijn gestopt.
Maar TS zit met de brokken als er niet kan worden aangetoond dat meter kaduuk is.
Oxxio gaat heus niet zeggen, u heeft gelijk klopt inderdaad niet u hoeft alleen maar het gewone(geschatte) verbruik te betalen.
Als er inderdaad een tandje los ligt is het duidelijk, eigenaar meter is het haasje.
turtlelito schreef:TS: dat snap ik dus niet helemaal. Ok, als je op je werk zit kan de electricien niet komen, maar voor de rest hoef je hem natuurlijk niet stap voor stap te volgen. Lijkt me redelijk urgent dat deze stap ook afgerond wordt. En een afspraak plannen kost natuurlijk ook maar twee minuten......
ik ga ook pas een elektricien laten komen als ik met mijn vader, oxxio en het juridisch loket heb gesproken. Misschien vanuit de ogen van andere mensen onlogisch maar ik heb het sowieso al niet breed, met of zonder die hoge rekening.